اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان:

برای میهمانی به تبریز نیامده‌ایم / طرفدار فوتبال جوانمردانه هستم

سرمربی تیم مس کرمان گفت: برای میهمانی به تبریز نیامده‌ایم و برای پیروزی و کسب سه امتیاز مقابل تیم تراکتورسازی صف‌آرایی می‌کنیم.

برای میهمانی به تبریز نیامده‌ایم / طرفدار فوتبال جوانمردانه هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود یاوری امشب در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: من به تیم مس کرمان علاقه داشته و در این تیم مسئولیت دارم، امیدوارم تماشاگران این تیم نیز همانند تماشاگران تراکتورسازی صبر و حوصله به خرج دهند.

وی ادامه داد: ما چه در کرمان و چه در بازی‌های خارج از خانه برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و برای میهمانی به تبریز نیامده‌ایم و به دنبال برد مقابل میزبان قدرتمند خود هستیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خاطرنشان کرد: تیم تراکتورسازی تبریز از مربی خوب و کاردانی به نام جلالی بهره می‌برد و سرپرست این تیم نیز از بازیکنان خوب گذشته است و مجموعه تراکتورسازی تیمی خوب و شایسته است و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم، اما بعد از بازی با ما.

یاوری در مورد وضعیت تیمش نیز اذعان داشت: ما از همان ابتدا سه مصدوم به نام‌های پناهی، ترشیز و روشنی‌پور داشتیم و با توجه به زمان کمی که داشتیم تمرینات خوبی را برگزار کرده‌ایم.

وی در این مورد تصریح کرد: تیم‌هایی همانند تراکتورسازی، سپاهان و فولاد در لیگ برتر کمترین تغییر را داشته‌اند، اما تیم‌هایی از جمله مس کرمان با تحولات زیادی همراه بود و برای کسب هماهنگی لازم و نتایج خوب به زمان احتیاج است و تیم ما در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، خود را طرفدار بازی جوانمردانه دانست و ابراز داشت: هرگونه تمارضی را در جریان بازی فوتبال رد می‌کنم و آن را نمی‌پسندم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز؛ تیم مس کرمان فردا در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور میهمان تیم تراکتورسازی تبریز است.

مس کرمان در چهار بازی قبلی خود سه تساوی و یک شکست داشته و با کسب سه امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته است.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول