اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی داماش گیلان:

عده‌ای تماشاگرنما جو ورزشگاه را خراب کردند

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: داماشی‌ها و ملوانی‌ها می‌خواستند بازی در یک فضای دوستانه و بدون حاشیه برگزار شود، اما عده‌ای تماشاگرنما جو را خراب کردند که برای آنها متأسفم.

عده‌ای تماشاگرنما جو ورزشگاه را خراب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، افشین ناظمی شامگاه پنجشنبه پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ملوان انزلی در ورزشگاه تختی این شهر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در مجموع دربی گیلان بازی خوبی بود و توپ بین دروازه‌های دو تیم جریان داشت.

وی افزود: هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش زیادی انجام دادند اما نتوانستند به هدف خود برسند.

سرمربی داماش درباره کیفیت پایین این بازی، اذعان کرد: از آنجا که در دربی هر دو تیم از یکدیگر شناخت دارند، به همین دلیل بازی زیاد دیدنی نمی‌شود، اما در مجموع بازی خوبی بود.

وی ادامه داد: در طول بازی موقعیت‌هایی داشتیم به‌ویژه در دقیقه 92 یک موقعیت مسلم گل‌زنی را از دست دادیم.

ناظمی درباره اینکه در کنفرانس قبل از بازی قول یک بازی تهاجمی را داده بود، گفت: تیم ما تهاجمی بود، اما وقتی ملوان به بازی مستقیم روی آورد و با استفاده از توپ‌های بلند می‌خواست از فضای پشت دفاع راست ما استفاده کند، به همین دلیل توپ کمتر در منطقه یک‌سوم میدان جریان داشت و این کار حمله را مشکل می‌کرد.

وی درباره جو ورزشگاه تصریح کرد: ملوانی‌ها و داماشی‌ها می‌خواستند بازی در یک فضای دوستانه و بدون حاشیه برگزار شود، اما تعدادی تماشاگرنما جو را خراب کردند و تنها می‌توانم بگویم برای آنها متأسف هستم.

این سرمربی افزود: از تمام رسانه‌ها و خبرنگاران می‌خواهم به ایجاد نزدیکی و دوستی دو شهر انزلی و رشت کمک کنند، زیرا عقیده دارم فرهنگ مردم گیلان بسیار بالاتر از این حرف‌هاست.

وی به داوری بازی اشاره کرد و متذکر شد: در دقیقه پایانی صحنه حساسی در محوطه جریمه ملوان اتفاق افتاد که اظهار نظر کارشناسی را به‌عهده کارشناسان می‌گذارم و امیدوارم که ما اشتباه کرده باشیم.

ناظمی خاطرنشان کرد: آقای حق‌وردی از داوران خوب و آینده فوتبال کشور است و بنده به وی خسته‌ نباشید می‌گویم.

انتهای پیام/2300/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول