اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

توسعه و پیشرفت بیشتر کشور مرهون همدلی دولت و مجلس است

نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و پیشرفت بیشتر کشور مرهون همدلی دولت و مجلس است.

توسعه و پیشرفت بیشتر کشور مرهون همدلی دولت و مجلس است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اتحاد و همدلی مسئولان یکی از مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت کشور است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون که وزرای دولت جدید نیز مشخص شدند لذا باید بیش از گذشته با اتحاد و همدلی مشکلات و کمبودها را در کشور مرتفع کرد و به سمت تعالی و پیشرفت بیشتر گام برداشت.

نماینده مردم کرج اظهار داشت: در این راستا هر چه در توان داریم باید به کار گیریم و میزان خدمات‌رسانی به مردم را افزایش دهیم.

اکبریان با بیان اینکه مردم از مسئولان انتظار دارند تا با ارائه خدمات در مسیر رفاه و آرامش آنان گام برداشته شود افزود: مسئولان باید این مهم را مد نظر داشته باشند که مردم همواره عملکرد آنان را رصد کرده و مسئولان کم کار را شناسایی خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود بر توسعه ارائه خدمات به استان البرز تأکید کرد و گفت: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که با شناسایی این ظرفیت‌ها البرز می‌تواند پیشتاز همه استان‌ها باشد.

اکبریان با تأکید بر اینکه رشد و پیشرفت استان البرز نیازمند توجه همه‌جانبه مسئولان است افزود: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش خدمات در این استان باید یکی از اولویت‌های مسئولان باشد تا البرز نیز همانند دیگر استان‌های کشور بتواند جایگاه واقعی خود را به دست آورد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: رشد جمیت در این استان و افزایش ساخت و سازها نیز می‌طلبد تا هر چه سریعتر اقدامات اساسی به منظور توسعه خدمات در این استان اندیشیده شود.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول