اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر شال:

تکریم آزادگان ترویج روحیه آزادگی در جامعه است

امام جمعه شهر شال با تأکید بر ضرورت بهره‌مندی از خاطرات آزادگان در دوران اسارت گفت: تکریم آزادگان ترویج روحیه آزادگی در جامعه است.

تکریم آزادگان ترویج روحیه آزادگی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام هاشم عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال در مصلی نماز جمعه این شهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان در بند اسارت بر ضرورت حفظ و توجه به سیره گذشتگان و شهدا تأکید کرد.

امام جمعه موقت شهر شال با تبریک 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سال 69 تصریح کرد: خاطرات و روایت‌های خواندنی و گنجینه صبر و استقامت دلاورمردان ایران اسلامی در بندهای مخوف رژیم بعثی امروز باید در جامعه ترویج یافته و تمامی افراد به مطالعه در این خصوص اهتمام داشته باشند.

امام جمعه شهر شال بیان کرد: اسرای ایرانی که سالیان متمادی را در بدترین شرایط در قید و اسارت رژیم منحوس بعثی سپری می‌کردند پس از ورود به میهن اسلامی اوج شکوه و عظمت خویش را به دنیا نشان داده و ملت نیز به خوبی از این آزادگان میزبانی کردند.

عاملی ادامه داد: امروز بسیاری از آزادگان سرافراز کشور کوهی از خاطرات دوران اسارت را در اعماق وجودی خویش به یادگار داشته که باید از این سرمایه‌ها عظیم استفاده کنیم.

وی ضمن محکومیت تخریب قبور ائمه اطهار(ع) در هشتم ربیع‌الاول توسط خاندان سعود و وهابیت بر ضرورت حفظ برادری و مقابله با دورویان و توطئه‌چینان در جوامع و ممالک اسلام تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه منطقه رامند به برگزاری جلسه رأی اعتماد و انتخاب 15 وزیر از 18 وزیر کابینه دولت یازدهم اشاره کرد و خواستار تشدید کارها و تلاش‌ها در دوران دولت یازدهم شد.

امام جمعه رامند با اشاره به کشتار مردم مصر در روزهای اخیر ابراز داشت: مردم مصر و سایر بلادهای اسلامی باید توجه کنند که حکومت‌های ابرقدرت و دسیسه‌چین جهانی به دنبال این هستند تا میان جوامع اسلامی اختلاف انداخته و از این ابزار برای رسیدن به اهداف و مقاصد پلید و ناپاک خویش که همانا نابودی شریعت اسلامی است؛ نهایت بهره و سود را ببرند.

انصاری با اشاره به سالروز ورود شکوه‌مندانه آزادگان به جمهوری اسلامی در سال 69، این روز را نمادی از شکوه و عزت برای ملت‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول