اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور قرآن‏‌دوستان

4 طرح قرآنی در استان سمنان اجرا شد

چهار طرح قرآنی با حضور شمار زیادی از قرآن‌‏دوستان و آحاد مردم در استان سمنان اجرا شد.

4 طرح قرآنی در استان سمنان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، طرح قرآنی 1447جزء 29 قرآن کریم در سمنان اجرا شد.

مرحله اول این مسابقه در پایگاه حضرت سکینه (س) و با داوری فاطمه عربی، استاد جامعه‌القرآن سمنان برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

تقدیر از شرکت‏‌کنندگان در طرح جزء‏خوانی قرآن

مراسم تقدیر از شرکت‏‌کنندگان جوان در طرح جزء‏خوانی قرآن در حسینیه امام خمینی(ره) تیپ 12 قائم آل محمد (عج) سمنان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ این مراسم به مدت شش روز و با استقبال پرشور جوانان همراه بود که در پایان با اهدا جوایزی از سوی فرمانده پایگاه سکینه (س) سمنان از آنان تقدیر شد.

درخشش توزیع برق سمنان در جشنواره قرآنی وزارت نیرو

فرزندان کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در دوازدهمین جشنواره قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، این مسابقات با حضور 130 نفر از فرزندان همکاران شرکت‏‌های صنعت آب و برق استان و به صورت جداگانه بین دختران و پسران برگزار شد.

این رقابت‏‌ها در چهار رشته علوم قرآنی قرائت و اذان، حفظ، مفاهیم و احکام برگزار شد و 37 نفر از فرزندان همکاران شرکت توزیع برق استان در این جشنواره قرآنی شرکت کرده و 15 نفر حائز رتبه شده‌‏اند.

در رشته قرائت و اذان راهنمایی، فائزه نظری و امیرحسین نظری رتبه‏‌های اول و سوم را به دست آوردند و فاطمه شکیبا و مریم‏‌السادات زرگر مقام‏‌های اول و دوم در مقطع دبیرستان دست پیدا کردند.

در رشته احکام راهنمایی، محدثه رضازاده و محمد نجار رتبه‏‌های اول و حسین قنبری مقام دوم و در مقطع دبیرستان، زهرا فدوی مقام دوم و محمد قنبری رتبه اول را به خود اختصاص دادند.

در رشته مفاهیم، نگین نوروزی و سبا عرب رتبه‏‌های اول و سوم در مقطع تحصیلی راهنمایی، الهام استقامت و ریحانه کسائیان رتبه‌‏های دوم و سوم و علی کیپور و محمد قدرت‏‏آبادی مقام‏‌های اول و دوم در مقطع دبیرستان را احراز کردند.

پایان مسابقات استانی قرآن کریم در فنی و حرفه‏‌ای سمنان

مسابقات استانی قرآن کریم در اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‏‌ای استان سمنان، در این مسابقات برگزیدگان مرحله شهرستانی در رشته‏‌های تفسیر، قرائت، ترتیل، حفظ قرآن و مفاهیم در دو گروه کارکنان و فرزندانشان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در گروه فرزندان از سنین 11 تا 15 ساله، در حفظ سوره فجر تا آخر جزء 30 و در محدوده سنی 16 تا 18 ساله دختران در حفظ سوره نور با مفاهیم و پسران در حفظ سوره لقمان، شرکت‏‌کنندگان با هم به رقابت پرداختند.

مسابقات قرآن در گروه بزرگ‏سالان در رشته حفظ، حفظ جزء یک به صورت مشترک برای خانم‌‏ها و آقایان و در رشته تفسیر برای خانم‌‏ها تفسیر سوره نور و برای آقایان تفسیر سوره لقمان برگزار شد.

نفرات اول در هر رشته به مسابقات کشوری قرآن کریم سازمان آموزش فنی و حرفه‌‏ای کشور که در شیراز برگزار می‏‌شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/2249/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول