اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لامرد:

مردم مصر باید به ابرقدرت‌ها نه می‌گفتند

امام جمعه موقت لامرد گفت: باید مردم مصر به ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی نه می‌گفتند و استقامت می‌کردند که این کارها انجام نشد.

مردم مصر باید به ابرقدرت‌ها نه می‌گفتند

 به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام مجید قایدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به وقوع حوادث تلخ چند روز اخیر در مصر اظهار داشت: کشور و مردم مصر سابقه طولانی در براندازی طاغوت‌ها دارند و انقلاب‌های بسیاری در این کشور اسلامی رخ داده است.

خطیب موقت جمعه لامرد افزود: فراز و نشیب‌های بسیاری در مصر رخ داده است چراکه این کشور سابقه در تاریخ دارد.

وی با بیان اینکه مردم مصر حرکت بسیار زیبایی انجام دادند و انقلاب بزرگی صورت گرفت، گفت: انقلاب کردن به‌تنهایی کفایت نمی‌کند بلکه باید دارای یک رهبری توانمند باشد.

امام جمعه موقت لامرد ادامه داد: باید مردم مصر به ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی نه می‌گفتند و استقامت می‌کردند که این کارها انجام نشد.

وی در مورد اهداف شوم دشمنان در مورد کشور مصر بیان داشت: نخستین هدف دشمنان در حوادث اخیر مصر این است که از دین اسلام یک چهره خشن نشان دهند. دومین هدف شوم آنان نیز این است که بیداری اسلامی را ابتر نشان دهند.

امام جمعه موقت لامرد اضافه کرد: مردم مصر دارای انسان‌ها و علمای اندیشمندی هستند و این کشور در طول تاریخ بشری در آن علم ترویج شده است پس باید مواظب باشند که در دامن استکبار جهانی نیافتند.

قایدی در ادامه سخنان خود به خدمات ارزنده دولت دهم نیز اشاره کرد و ابراز داشت: در دولت دهم خدمات بسیار ارزنده‌ای صورت گرفت که از مهم‌ترین آنها زنده کردن شعارهای انقلاب اسلامی، کوتاه شدن فاصله میان مردم و مسئولان و کشیده شدن عدالت اسلامی علوی به نقاط محروم کشور بود.

وی در مورد رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در چند روز اخیر تلاش‌های مستمر و دقیق در مورد رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت یازدهم انجام داد.

خطیب موقت جمعه لامرد با تبریک به مردم این شهرستان بابت انتخاب حجت‌الاسلام سید محمود علوی به عنوان وزیر اطلاعات دولت یازدهم بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رای قاطع و بسیار خوبی وزیر اطلاعات را انتخاب کردند. سابقه حجت‌الاسلام علوی بسیار درخشان و مشهود به ویژه برای مردم شهرستان لامرد است.

انتهای پیام/2448/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول