اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد

بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در قم

استاندار قم بر لزوم تلاش در راستای بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌های استان برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در قم تاکید کرد.

بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در جلسه ستاد برگزاری نماز جمعه قم که با حضور اعضای این ستاد و در تالار امام رضا(ع) استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نماز جمعه یکی از برکات و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و نمودی از حاکمیت دینی است.

وی با اشاره به آثار نورانی نماز جمعه در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی گفت: نماز جمعه کانون اصلی نور، تقوا و معنویت و تقویت کننده وحدت، اتحاد و انسجام در جامعه اسلامی است.

استاندار قم ضمن تقدیر از تلاش‌های دست‌اندرکاران اقامه نماز جمعه در قم و شهرهای تابعه، جایگاه نماز جمعه قم و خطیبان آن در کشور را مهم و محوری عنوان و خاطرنشان کرد: این آیین عبادی و سیاسی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره با حضور وحدت بخش مردم مؤمن و خداجوی شهر مقدس قم اقامه شده است.

پیریایی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و تلاش در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های استان برای اقامه هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در قم، تقویت بیش از پیش این پایگاه معنوی مردمی را خواستار شد.

وی با بیان اینکه استانداری برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن نماز جمعه در قم و شهرها، آماده هر نوع کمک و همکاری است، تشریک مساعی و مشارکت فعال بخش‌های مردمی و دولتی در این زمینه را یادآور شد و گفت: ستاد برگزاری نماز جمعه استان باید با برنامه‌ریزی صحیح و حساب شده و استفاده از فرصت‌ها، زمینه رونق بیش از پیش این فریضه بزرگ الهی را فراهم کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی رئیس ستاد نماز جمعه قم در این جلسه ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های این ستاد، از اهتمام جدی استاندار قم نسبت به مسائل فرهنگی و مذهبی به ویژه نماز جمعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول