اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نماز جمعه گچساران صورت گرفت

تقدیر ویژه از خبرنگار خبرگزاری فارس گچساران

خبرنگار خبرگزاری فارس گچساران به دلیل پوشش کامل، دقیق و مستمر خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از سوی مسئولان برگزاری نماز جمعه مورد تقدیر و تجلیل ویژه قرار گرفت.

تقدیر ویژه از خبرنگار خبرگزاری فارس گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز و در پایان نماز جمعه این هفته گچساران به امامت حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی امام جمعه موقت گچساران از کورش رضایی خبرنگار خبرگزاری فارس گچساران تجلیل شد.

مختار شفیعی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران در پایان خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تشکر از رسانه‌های این شهرستان در امر اطلاع‌رسانی و پوشش نماز جمعه گچساران، از کورش رضایی خبرنگار با سابقه و پر تلاش خبرگزاری فارس گچساران به دلیل پوشش کامل، دقیق و بدون وقفه خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان تقدیر به عمل می‌آید.

وی افزود: انتشار خطبه‌های نماز جمعه به صورت کامل  در این خبرگزاری قابل تقدیر است؛ زیرا این‌‌ نوع خبر نویسی سبب اطلاع‌رسانی به کسانی می‌شود که به دلایل مختلفی قادر به حضور در نماز جمعه نیستند.

شفیعی در پایان با آرزوی موفقیت برای رسانه‌های این شهرستان به ویژه خبرگزاری فارس گچساران تأکید کرد: امیدوارم همیشه رسالت رسانه‌ای خود را که همان انتشار اخبار و وقایع بر اساس واقعیات و مستندات باشد را ادامه داده و سربازی همیشه آماده در راه حفظ ارزش‌ها و کیان ایران اسلامی باشید.

انتهای پیام/82001/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول