اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد

خبرگزاری فارس برتر در عرصه وقف قزوین

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: در تیر ماه سال جاری خبرگزاری فارس با انعکاس 18 خبر، برترین خبرگزاری استان و در بخش مطبوعات نیز روزنامه‌ همشهری با 23 خبر، روزنامه برتر این عرصه بوده است.

خبرگزاری فارس برتر در عرصه وقف قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی اظهار داشت: با همکاری رسانه‌ها طی یک ماه گذشته 126 خبر از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و ادارات وابسته در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری انعکاس یافته است.

وی افزود: با توجه به افزایش همکاری رسانه‌های گروهی برای انعکاس اخبار، انعکاس خبر در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری طی تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با بیان اینکه در تیر ماه سال جاری 126 خبر و گزارش تولیدی و پوششی در رسانه‌های مکتوب و مجازی استانی و کشوری انعکاس یافته است، بیان کرد: در این مدت در بین خبرگزاری‌ها، خبرگزاری فارس با انعکاس 18، خبرگزاری ایکنا با 11 و ایرنا و شبستان با 10 خبر به ترتیب بیشترین همکاری را در سال جاری با مجموعه اوقاف قزوین و ادارات وابسته در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از آخرین اقدامات حوزه وقف و بقاع متبرکه داشتند.

نوروزی اضافه کرد: در بین رسانه‌های مکتوب، ضمیمه روزانه و استانی روزنامه همشهری با انعکاس 23 خبر، روزنامه ولایت با 11 و هفته نامه حدیث با 10 خبر بیشترین همکاری را در اطلاع‌رسانی با این مجموعه در همین مدت داشتند.

وی اذعان داشت: در تیر ماه سال جاری 61 خبر در پرتال اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و روابط عمومی این اداره‌کل انعکاس یافته است و همچنین  بیش از 10 خبر از بخش خبری صدا و سیمای استان پخش شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در پایان با قدردانی از همکاری رسانه‌های استانی و کشوری اعم از مکتوب و مجازی در امر اطلاع رسانی و پوشش اخبار افزود: همکاری رسانه‌ها با نهادها به ویژه حوزه وقف و بقاع متبرکه و انعکاس اخبار فعالیت‌ها و رویدادها موجب می‌شود، اوقاف قزوین در انجام مأموریت‌های محوله در مسیر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه موفق‌تر عمل کند و مردم نیز همراهی قابل ملاحظه‌ای با مجموعه اوقاف داشته باشند.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول