اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر و نخبه صورت گرفت

تقدیر از سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب تهران

طی مراسمی از مصطفی هدایی، سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران به عنوان یکی از خبرنگاران برتر شرق استان تهران تجلیل و از اقدامات و تلاش‌های خبرگزاری فارس قدردانی شد.

تقدیر از سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز سیروس فتحی  در مراسم تجلیل از خبرنگاران برتر و نخبه شرق استان اظهارداشت: خبرنگاران با کلام شیرین، خدمات برادران نیروی انتظامی و خدمتگذاران مردم را به مردم غیور ایران اسلامی منتقل می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: آنچه خادمان مردم در نیروی انتظامی انجام داده‌اند وظیفه بوده و آنچه خبرنگاران و اصحاب رسانه انجام دادند مرحمت و شرافت کاری آنها است.

وی در ادامه با تاکید بر تجلیل از همدلی و همکاری بین نیروی انتظامی و اصحاب رسانه اعلام کرد: همدلی و همراهی سبب پیشبرد اقدامات می‌شود و انعکاس فعالیت‌های نیروی انتظامی سبب می‌شود این نیرو در جایگاه خودش قرار گیرد.

فتحی از افزایش آمار کشفیات در کشور طی سال‌های اخیر خبر داد و افزود: آمار کشفیات در ایران طی چند سال اخیر نشان دهنده عملکرد قابل تقدیر سبزپوشان نیروی انتظامی است.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران ضمن قدردانی از همکاری اصحاب رسانه بیان داشت: عملکرد شایسته اصحاب رسانه سبب پیشرفت و موفقیت فرماندهی انتظامی شرق استان تهران می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه نگاه مردم به قدم‌های نیروی انتظامی و قلم‌های اصحاب رسانه است، خاطرنشان‌کرد: قدم‌های نیروی انتظامی که بدون غش باشد و قلم های اصحاب رسانه که در راستای رسالت آنها باشد رضایت مردم را به همراه دارد چرا که نگاه مردم به حرکات و خدمات ما است.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از افزایش 25 تا 200 درصدی کشفیات و دستگیری در حوزه شرق استان تهران خبر داد و گفت: انتظار ما از اصحاب رسانه این است که با سرعت و دقت اطلاع‌رسانی صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمانی موفق می‌شویم که اشتباهات و خطاها را باور داشته باشیم، عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و همراهی همدیگر، خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان تصریح کرد: احساس امنیت در جامعه وظیفه اصلی رسانه است و رسانه‌ها باید مشکلات نیروی انتظامی را تذکر دهند.

این گزارش حاکی است در پایان این مراسم از تعدادی نخبگان و برگزیدگان خبری شرق استان تهران که طی سال گذشته فعالیت چشمگیر و قابل توجهی در انعکاس اخبار، فعالیت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی داشته‌اند تقدیر شد.

در این مراسم از مصطفی هدایی، سرپرست خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران به عنوان یکی از خبرنگاران برتر شرق استان تهران تجلیل و از اقدامات و تلاش‌های خبرگزاری فارس تجلیل شد.

انتهای پیام/2462/ج40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول