اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

تخریب اماکن مقدس برای خاموش کردن پیام اسلام است

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه تخریب اماکن مقدس برای خاموش کردن پیام اسلام است،گفت: مردم مصر باید مراقب توطئه‌های آمریکا و وهابیت باشند.

تخریب اماکن مقدس برای خاموش کردن پیام اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد و معیشت مردم و پیشرفت علمی کشور، تذکراتی به دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی دادند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: یکی از اولویت‌هایی که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد، اقتصاد مردم است و البته برنامه‌ریزی برای اصلاح وضعیت اقتصادی، کار زمان‌بری است و ظرف یک روز و یک ماه انجام نمی‌پذیرد.

علما با تاکید بر جدیت دولت در اجرای وظایف خود، اظهار داشت: در مقوله علم دولت باید سعی کند تمام شئونات کاری خود را بر اساس مبانی علمی ادامه دهد.

وی با تقدیر از دولت محمود احمدی‌نژاد به‌خاطر تلاش‌هایی که در مدت هشت سال گذشته انجام داده، کارهای انجام شده توسط دولت پیشین را ارزشمند توصیف کرد.

*هر جایی وهابیت پا بگذارد، گرفتاری و اختلاف به‌وجود می‌آید

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به سالروز هشتم ماه شوال، تخریب حرم و بارگاه ائمه بقیع (ع) توسط گروه ضدبشریت وهابیت، عنوان کرد: وهابیت امروز در سراسر دنیای اسلام موجب اختلاف‌افکنی شده است.

وی با اشاره به اعمال ضدانسانی وهابیت در گوشه و کنار دنیا، تصریح کرد: هر جایی وهابیت پا بگذارد، گرفتاری و اختلاف به‌وجود می‌آید.

امام جمعه کرمانشاه وهابیت را عامل استکبار و آمریکا اعلام کرد و افزود: وهابیت همان اسلام آمریکایی است که امام راحل می‌فرمودند.

*تخریب اماکن مقدس برای خاموش کردن پیام اسلام است

علما خاطر نشان کرد: تخریب اماکن مقدس برای خاموش کردن پیام اسلام است و مردم مصر باید مراقب توطئه‌های آمریکا و وهابیت باشند.

امام جمعه کرمانشاه ابراز داشت: در اسلام سر بریدن انسان‌ها و بیرون آوردن قلب انسان از درون سینه تجویز نشده است.

وی با اشاره به 26 مرداد ماه، سال‌روز بازگشت افتخارآفرین نخستین گروه آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان بر گردن همه ما حق دارند و خانواده‌های این عزیزان سختی‌های زیادی را تحمل کردند و همیشه باید مورد احترام قرار بگیرند.

علما به 26 مرداد ماه سال‌روز حماسه خونین پاوه اشاره کرد و ادامه داد: شهید چمران به‌همراه رزمندگان و مردم پاوه، با ایستادگی دفاع کردند و امروز پاوه می‌درخشد.

وی به کودتای آمریکایی انگلیسی 28 مرداد برای بازگرداندن شاه ملعون اشاره کرد و بیان داشت: خاندان پهلوی طی دهه‌های مختلف به این مملکت خیانت کردند.

علما با اشاره به آتش‌سوزی مسجد‌القصی در 30 مرداد به‌دست صهیونیست‌های جنایت‌کار و روز مسجد، اعلام کرد: مسجد به تعبیر مقام معظم رهبری، پایگاه معنویت و اسلام است و مساجد باید رونق داشته باشند.

*کشتار اخیر مردم مصر توسط آمریکا و اسرائیل برنامه‌ریزی شده است

وی کشتار اخیر مردم مصر را محکوم کرد و عنوان کرد: تمام مسلمانان باید این حرکت را محکوم کنند و تمام این اتفاقات برای جلوگیری از بیداری اسلامی در دنیاست که توسط آمریکا و اسرائیل برنامه‌ریزی شده است.

علما تاکید کرد: اسرائیل از وضعیت مصر استفاده می‌کند و تمام اتفاقات تفرقه‌آمیز در مصر، پاکستان، سوریه، عراق و... به‌خاطر توطئه‌های پلید اسرائیل جنایت‌کار است.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: تضعیف ارتش کشورهای اسلامی برای حفظ غده سرطانی اسرائیل است.

علما در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: اگر قلب انسان با خدا در ارتباط نباشد، باید بر آن نماز میت بخوانند، چرا که قلبی که با یاد خدا نباشد، خالی از ارزش است.

گفتنی است، سرلشگر یحیی رحیم‌صفوی امروز در نماز جمعه شهر کرمانشاه حضور داشت.

انتهای پیام/2700/ت40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول