اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

رهبری به رابطه با آمریکا خوش‌بین نیستند

امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری به رابطه با آمریکا خوش‌بیین نیستند و دلیل این موضوع سابقه آمریکا در چند دهه گذشته است.

رهبری به رابطه با آمریکا خوش‌بین نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه بیان داشت: مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران نظام به نکات مهمی اشاره فرمودند که باید به‌خوبی به این موارد دقت داشته باشیم و معنای این فرمایشات را به‌طور درست متوجه شویم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه تحول دولت در فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب جزو مقاطع خوب نظام است، افزود: در فرمایشات معظم‌له به موضوعات علم و اقتصاد اشاره و همچنین تعامل با تمام دنیا به‌جز دو قدرت مستکبر مطرح شد.

علما با تاکید بر اینکه در ارتباط با کشورها باید حساب‌شده عمل کرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری به رابطه با آمریکا خوش‌بین نیستند و دلیل این موضوع سابقه آمریکا در چند دهه گذشته است.

خطیب جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اخیرا اروپایی‌ها زیر فشار آمریکا و اسرائیل، شاخه نظامی حزب‌الله را جزو گروهک‌های تروریستی قرار داده‌اند و این در حالی است که حزب‌الله از کشورش دفاع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: منافقین 17 هزار نفر را ترور کردند، اما از لیست گروهک‌های تروریستی خارج شده‌اند و این نشان از ذات پلید آمریکاست.

وی با اشاره به پنجم مرداد، سال‌روز عملیات غرورآفرین مرصاد، تاکید کرد: در شب‌های احیاء باید مساجد سراسر استان رونق داشته باشد و در این شب‌ها که قرآن نازل شده نباید غفلت کنیم.

امام جمعه کرمانشاه گفت: پنجم مرداد ماه، سال‌روز برگزاری نخستین نماز جمعه تهران به حکم امام (ره) است و نماز جمعه یکی از برکات انقلاب بود که در دوران دفاع مقدس نقش تاثیرگذاری داشت و مقدرات جنگ را عوض می‌کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وصیت‌نامه امیرالمؤمنین (ع) اشاره کرد و ابراز داشت: همه مسلمانان تا روز قیامت باید قرآن را در بطن زندگی قرار دهند و به آن چنگ بزنند.

علما عنوان کرد: مقام معظم رهبری به سبک زندگی قرآنی تاکید فرموده‌اند و همه باید مکلف به رعایت و اجرای اخلاق قرآنی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه اقدامات ضدانسانی وهابیت و تکفیری‌ها را به‌دلیل درست نفهمیدن قرآن کریم اعلام کرد.

وی در پایان با تاکید بر شرکت آحاد مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس، صرفه‌جویی در مصرف برق را به همه مردم توصیه کرد.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول