اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین خبر داد

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی ورامین

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین از پذیرش دانشجوی بدون کنکور این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته خبر داد.

پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، غلامحسین بازیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پذیرش دانشجو این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور خبر داد و گفت: ما نیازهای موجود در منطقه را به خوبی شناسایی کرده و رشته‌هایی که ارائه می‌شوند در صدد برطرف کردن نیازهای موجود است، هدف ما ایجاد سیستم آموزشی تخصصی در منطقه است تا بتوانیم در این حوزه به‌صورت علمی و حرفه‌ای به جامعه خدمت کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری ورامین اظهار داشت: در ترم‌های گذشته بر اساس سوابق درخشان این دانشگاه با استقبال بی‌نظیر داوطلبان مواجه شدیم، خدا را شاکریم که توانستیم رضایت عمومی را بر اساس معیارهای دانشگاه جامع علمی کاربردی کسب کنیم. 

غلامحسین بازیاری زمان شروع ثبت‌نام دوره‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی را از روز سه‌شنبه 22 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: متقاضیان می‌بایست در زمان اعلام شده و به صورت اینترنتی از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.  

وی افزود: ثبت‏‌نام دوره‏ کاردانی فنی و دوره‏ کاردانی حرفه‌ای مهرماه 1392 دانشگاه جامع علمی کاربردی از روز یک‏شنبه مورخ 27 مرداد ماه آغاز می‌شود و پذیرش در دوره‏ کاردانی فنی و دوره‏ کاردانی حرفه‌ای مهرماه 1392 بر اساس معدل کل و نوع دیپلم با توجه به اولویت‌های بومی و غیر بومی، سهمیه شاغل، آزاد و ایثارگر انجام می‌شود و معافیت تحصیلی به پذیرفته‌شدگان این دوره‌ها تعلق می‌گیرد.

وی اظهار داشت: مهندسی فناوری اطلاعات کد رشته 6222 برای خواهران و 6223 برای برادران و مهندسی معماری گرایش طراحی محیط بیرونی با کد رشته‌های 9376 مخصوص خواهران و کد رشته 9377 مخصوص برادران رشته‌های کارشناسی این مرکز و حقوق گرایش ثبتی، شبکه‌های کامپیوتری، بازیافت، معماری شهری، حسابداری گرایش مالی و امور فرهنگی از جمله رشته‌های کاردانی مرکز علمی کاربردی شهرداری ورامین است که در مهر ماه 1392 جذب دانشجو می‌کند.

بازیاری در پایان عنوان کرد: دانشجویان صرف نظر از اینکه رشته مقطع کاردانی آن‌ها چه بوده است می‌توانند در هر یک از رشته‌های مقطع کارشناسی ثبت‌نام کنند. 

انتهای پیام/2462/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول