اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مقطع کاردانی و کارشناسی

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم دانشجو می‌پذیرد

مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه خبر داد.

دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، حمیدرضا محمدی اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد قم در مقاطع کاردانی و کارشناسی ترمی ورودی مهرماه 1392 در پنج رشته دانشجو می‌پذیرد.

وی به رشته‌های ثبت نامی ویژه بانوان اشاره کرد و گفت: خواهران علاقمند به رشته‌های گرافیک و طراحی لباس در مقطع کاردانی، تا سوم شهریور ماه فرصت دارند تا برای ثبت نام اقدام کنند.

محمدی در ادامه به رشته‌های ثبت نامی در مقطع کارشناسی ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: این دانشگاه همچنین در رشته‌های گرافیک، مدیریت امور فرهنگی و نقاشی در مقطع کارشناسی از میان بانوان علاقمند ثبت نام به عمل می‌آورد و تا 28 مرداد ماه مهلت ثبت نام در این رشته‌ها ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به تنها رشته ثبت نامی ویژه برادران ابراز داشت: این دانشگاه در رشته مدیریت تبلیغات مقطع کارشناسی، ویژه برادران علاقمند نیز ثبت نام می‌کند که علاقمندان تا 28 مرداد ماه فرصت دارند برای ثبت نام در این رشته اقدام کنند.

وی اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام می‌توانند در تاریخ‌های ذکر شده به سایت www.sanjesh.org مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های این مرکز (3-37751561) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/2258/ش/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول