اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت مرکز مازندران:

ادامه روند فعلی کشتار مردم مصر نگران کننده است

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران گفت: ادامه روند کشتار مردم مصر نگران کننده است.

ادامه روند فعلی کشتار مردم مصر نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران با تاکید بر رعایت تقوا الهی اظهار داشت: رعایت ادب و اخلاق در اسلام ضروری است و تقوا باید عقلی، روحانی و قلبی باشد تا انسان از خطا،لغزش و گناه در امان باشد.

وی در ادامه به جسارت برخی از وهابیون به حرم ائمه در برخی ممالک اسلامی اشاره کرد و گفت: وهابیون و سلفی‌ها گروه اقلیتی هستند که در جامعه اسلامی با حمایت استکبار به تبلیغات ضد دینی مشغول فعالیت هستند و با تمام توان بر علیه نظام اسلامی جو مسموم ایجاد می‌کنند که نیاز است امت‌های اسلامی در برابر این گروه هوشیارانه‌تر عمل کنند.

امام جمعه موقت مرکز استان مازندران تاکید کرد: وظیفه جهان تشیع در برابر هجمه‌های زیاد دشمنان بسیار سنگین است و باید تلاش کنند از راه درست و منطقی جلوی گسترش وهابیت را بگیرند.

وی در ادامه به گسترش فرهنگ تشیع در کشورهای اروپایی نیز اشاره کرد و گفت: این امر نشان می‌دهد که اسلام در برابر هجمه‌های نادرست دشمنان متوقف نمی‌شود.

یوسف‌پور به سالگرد ورود آزادگان به کشور نیز اشاره کرد و گفت: آزادگان در کشور عراق و در برابر ناملایمات حزب بعث نیز از فرهنگ اسلام ناب محمدی حمایت کردند و در طول اسارت از نظام و انقلاب با تمام وجود حمایت کردند.

وی در ادامه به وضع نگران کننده کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: جنگ‌های فرقه‌ای که در خاورمیانه در حال وقوع است جایگاه جهان اسلام را مورد تهدید قرار داد.

وی با اشاره به کشتار مسلمانان در مصر تاکید کرد: کشتار مردم مصر با رهبری آمریکا در حال رقم خوردن است و این کشتار با هدف تقویت اسرائیل در حال شکل‌گیری است،نیاز است ارتش مصر به خود بیایید و هر چه سریع‌تر کشتار را متوقف کند.

امام جمعه موقت ساری تاکید کرد: ادامه روند فعلی کشتار مردم مصر نگران کننده است و ممکن است به کل منطقه خاورمیانه نیز کشیده شود.

وی تاکید کرد: سیاست‌مداران اصلی مصر و دست‌اندرکاران این کشور باید هر چه سریع‌تر جلوی کشتار بی‌رحمانه مردم را بگیرند و ارتش مصر از کشتار بی‌رحمانه مردم دست بردارد.

یوسف‌پور در ادامه به رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم وظیفه سنگینی را بر عهده دارد و اعضای کابینه باید تلاش کنند تا با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات مردم را حل و فصل کنند.

وی در پایان تاکید کرد: دولت باید تلاش کند که جو اقتصادی آرام در کشور ایجاد شود.

انتهای پیام/86004/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول