اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت می‌گیرد

کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه شهرداری زاهدان

شهردار زاهدان گفت: در هفته دولت چند طرح و پروژه در زاهدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه شهرداری زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، اسماعیل حسین‌زهی با اشاره به خسارات وارده بر اثر بارندگی‌های اخیر در زاهدان اظهار داشت: ضمن شکرگزاری به خاطر نزول باران رحمت در منطقه خشک و بیابانی سیستان و بلوچستان، متاسفانه خساراتی از این رهگذر به شهروندان وارد شد که از این بابت و به علت بروز مشکلات و معضلاتی چند از مردم عذرخواهی می کنیم و امیدواریم بتوانیم در حد توان و امکانات در راستای جبران خسارات وارده در کنار سایر دستگاه‌های ذی‌ربط حرکت کنیم.

شهردار زاهدان در زمینه موضوع ساماندهی و نوسازی بافت فرسوده موجود در میدان فلسطین عنوان کرد: قرار است طرح نوسازی این منطقه در مساحتی بالغ بر چهار هکتار انجام شود، با توجه به اینکه موضوع تملک تمام املاک موجود در محل در دستور کار شهرداری قرار گرفته، صاحبان گرامی این املاک در اسرع وقت با مراجعه به معاونت شهرسازی و معماری و همچنین سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری ما را در اجرای سریع و به موقع این طرح یاری کنند.

وی در ادامه از افتتاح چندین طرح و پروژه قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در زاهدان خبر داد و گفت: برای هفته دولت پروژه‌ها و طرح‌های خوبی را در دست اقدام داریم که می‌توان به کلنگ‌زنی پروژه ساخت 420 واحد مسکونی، احداث محلی برای ساماندهی و فروش لباس‌های دست دوم در بلوار انقلاب با مشارکت بخش خصوصی و همچنین اجرا و افتتاح چند پروژه دیگر اشاره کرد.

حسین‌زهی در زمینه نزدیکی اتمام مهلت بخشودگی جرائم نوسازی شهروندان اذعان داشت: شهرداری زاهدان هر ساله برای رفاه حال شهروندان پیشنهاد اعمال تخفیفاتی در بخش عوارض را به شورای اسلامی شهر ارائه می‌کند که اعضای محترم این شورا نیز مانند همیشه همکاری خوب و تنگاتنگی را در این زمینه با شهرداری بعمل آورده و موافقت کردند.

این مسئول متذکر شد: می طلبد که شهروندان از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و با مراجعه به شهرداری‌های مناطق مربوطه و پرداخت عوارض موصوف علاوه بر استفاده از این بخشودگی ما را در ارائه ی خدمات هرچه بهتر نیز یاری کنند.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول