اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

وزیران وزارتخانه‌های بدون وزیر بلافاصله معرفی شوند/ روحانی کمک بخواهد وزیر می‌شوم

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس با اشاره به عدم رای آوری سه وزیر پیشنهادی دولت یازدهم، گفت: وزیران وزارتخانه‌های بدون وزیر، بلافاصله معرفی شوند.

وزیران وزارتخانه‌های بدون وزیر بلافاصله معرفی شوند/ روحانی کمک بخواهد وزیر می‌شوم

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به فعالیت چهار روزه مجلس شورای اسلامی برای تعیین صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، بیان داشت: کابینه معرفی شده رئیس جمهور کابینه‌ای معتدل و باتجربه بود که توان حل بسیاری از مشکلات کشور را دارد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزرای پیشنهادی به شرایط وزارتخانه‌های خود آشنا بودند، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی کاملی برای تعیین صلاحیت وزرا داشته‌اند.

وی به عدم رای‌آوری سه وزیر پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: علاقمند به کسب رای توسط  وزیران پیشنهادی در مجلس بوده‌ام.

حسینی با بیان سابقه طولانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در وزارتخانه و نظرسنجی خود از معلمان حوزه انتخابیه و موافقت همه آن نظر سنجی‌ها با وزیر معرفی شده، گفت: حضور نجفی می‌توانست موجب حل بخشی از مشکلات آموزش و پرورش کمک کند.

این مسئول با تاکید بر اینکه مجلس عصاره و خانه ملت است به عدم رای‌آوری وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: دلمان می‌خواست سلطانی‌فر رای بیاورد و وزارت ورزش و جوانان بی‌وزیر نماند.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی بر توان مدیریتی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری اشاره کرد و با تاکید بر اینکه وزیر پیشنهادی این وزارتخانه مظلوم واقع شد، تصریح کرد: میلی‌منفرد لابی مناسب برای کسب رای در مجلس را نداشت و وی توانایی لازم برای مدیریت را دارا بود.

حسینی با اشاره به انتخاب سرپرست برای وزارتخانه‌های آموزش و پرورش، علوم و تحقیقات و فناوری و ورزش و جوانان توسط رئیس جمهور خواستار معرفی وزیران این وزارتخانه‌ها در نخستین فرصت ممکن و در منزلت وزارتخانه و رای‌آوری در مجلس شورای اسلامی شد.

سید هادی حسینی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه درباره گمانه زنی‌های رسانه‌ها درباره توانایی خود برای وزارت ورزش و جوانان، گفت: علاقه داشتم سلطانی‌فر رای بیاورد که اینگونه نشد و انتخاب وزیر با دکتر روحانی است و ایشان فرد عاقل و بالغی است و اگر از ما کمکی بخواهد، کمک خواهم کرد.

انتهای پیام/86015/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول