اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر آمل:

ارتقای سطح داوری بسکتبال با ویلچر امری ضروری است

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل گفت: با توجه به پیشرفت ورزش بسکتبال در بین معلولان و جانبازان کشور، ارتقای سطح داوری این رشته ضروری است.

ارتقای سطح داوری بسکتبال با ویلچر امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یحیی عسگری‌پور امشب در سمینار داوری بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان ایران که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، گفت:  طی سال‌های گذشته ورزش بسکتبال در بین جانبازان و معلولان جامعه پیشرفت بسیار خوبی داشته است.

وی افزود: با توجه به پیشرفت ورزش بسکتبال در بین معلولان و جانبازان کشور ارتقای سطح داوری این رشته ورزشی امری لازم و ضروری است.

عسگری‌پور با اعلام اینکه در این رشته ورزشی داوران بسیار سطح بالایی در حال قضاوت هستند، تصریح کرد: این سمینار کشوری در دانشگاه فرهنگیان بنت‌الهدی شهرستان آمل برگزار شده تا در آن تبادل اطلاعات شود.

سرپرست تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان آمل با اعلام اینکه این دوره آموزشی یک روزه بوده است، عنوان کرد: در این دوره بزرگان بسکتبال ایران اسلامی همانند ایستاد متین داور بین‌المللی بسکتبال، پورمقدم دبیر انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولان فدراسیون بسکتبال، گلشنی نماینده فنی فدراسیون بسکتبال و مسئول برگزاری لیگ برتر بسکتبال با ویلچر حضور داشته و از نظرات آنها استفاده زیادی شده است.

وی با اشاره به اینکه 65 داور و فعال بسکتبال با ویلچر در این کلاس‌ها حضور داشتند، اذعان داشت: افزایش دانایی داوران در بسکتبال باعث قدرت سوت زدن آنها شده و افزایش توان مدیرتی انها در زمین را به همراه دارد.

انتهای پیام/86012/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول