اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مایلی کهن در نشست خبری بازی با گسترش فولاد:

آنالیز کاملی از گسترش فولاد انجام داده‌ایم / در خانه پیروزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: شناخت خوب و کاملی از تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز داریم و در خانه خود صد در‌صد پیروزی می‌خواهیم.

آنالیز کاملی از گسترش فولاد انجام داده‌ایم / در خانه پیروزی می‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد مایلی کهن پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش با گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: ما بعد از دو باخت برابر تیم‌های استقلال تهران و فولاد خوزستان به پیروزی در این بازی خانگی نیاز داریم.

وی ادامه داد: گسترش فولاد تبریز با توجه به اینکه تازه به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور آمده انگیزه زیادی دارد تا توانایی خود را نشان بدهد، همچنان که آنها از چهار بازی قبل خود با چهار حریف سرشناس لیگ برتر پنج امتیاز گرفته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: تیم گسترش فولاد تبریز مجموعه فنی بسیار خوبی دارد و برادران خطیبی هم بازیکنان مطرحی بوده‌اند و هم مربیان خوبی هستند و هم اینکه تیم آنها نخستین بازی خارج از خانه خود در این فصل را انجام می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه شناخت کاملی از تیم گسترش فولاد تبریز دارد، تاکید کرد: به دقت هر چهار بازی این تیم در هفته‌های سپری شده از لیگ سیزدهم را تماشا کرده و این تیم را کاملا آنالیز و ارزیابی کرده‌ام و می‌دانم که باید به چه شکلی مقابل این تیم بازی کنیم.

مایلی کهن بیان کرد: وقتی بازی‌های قبلی تیم گسترش فولاد تبریز را به دقت تماشا کردم آنچه که در تمام بازی‌های این تیم دیدم، تلف کردن بیش از حد وقت بازی به دلیل زمین خوردن ناگهانی بازیکنان این تیم است که به خصوص در ضد حملات تیم مقابل آنها خود را به زمین می‌زنند تا بازیکن حریف به بهانه بازی جوانمردانه بازی را متوقف کند که این شیوه خوبی نیست.

وی یادآور شد: اگر چنین اتفاقی در دیدار با صبای قم از سوی بازیکنان تیم گسترش فولاد تبریز رخ بدهد، باید بگویم تنها در زمانی که تشخیص بدهیم مصدومیت شدیدی برای بازیکن حریف رخ داده توپ را به بیرون از زمین می‌زنیم در غیر این صورت به بازی خود ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در بخش دیگری از صحبت‌های خود از هواداران تیم صبای قم خواست بیشتر از گذشته این تیم را حمایت کنند و در ادامه افزود: ما باید از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کنیم بنابراین علاقه‌مندیم تماشاگران در بازی خانگی ما در ورزشگاه حضور یابند.

صبای قم و گسترش فولاد تبریز ساعت 19 و 45 دقیقه عصر جمعه 25 مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول