اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی اردبیل خبر داد

کشف 407 فقره چوب‌آلات قاچاق از قاچاقچیان در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل 407 فقره چوب‌آلات قاچاق از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

کشف 407 فقره چوب‌آلات قاچاق از قاچاقچیان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد برج ثریا عصر امروز در جریان دستگیری این باند اظهار داشت: این تعداد چوب و وسایل و ابزار مربوط به تخریب فضاهای جنگلی از پنج دستگاه نیسان که حمل این چوب‌آلات را بر عهده داشتند در محورهای مختلف استان اردبیل به دست آمده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل تصریح کرد: قاچاقچیان سعی داشتند از محور اردبیل – نیر، مشگین‌شهر – اهر و برخی از مسیرهای غربی استان اردبیل این چوب‌آلات قاچاق را به مناطق دیگر حمل کنند که با درایت و تیزبینی مأموران یگان حفاظت این قاچاقچیان دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون موفق شدیم بیش از یک‌هزار و 173 فقره ابزارآلات و وسایل مربوط به قاچاق چوب را در سطح استان کشف و ضبط کرده و عوامل آن را نیز دستگیر کنیم.

برج ثریا اضافه کرد: در کشفیات اخیر نیز موفق شدیم پنج قاچاقچی حرفه‌ای را که در این زمینه مشغول فعالیت بوده و چوب‌های جنگلی را از شمال کشور به اردبیل انتقال داده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان از کاهش نسبی تخلفات در این زمینه خبر داد و بیان کرد: ما با تلاش سایر عوامل انتظامی و برخورد جدی دستگاه قضایی سعی کردیم تا با اقدامات پیشگیرانه جلوی این تخلفات را بگیریم که در یک سال اخیر میزان این تخلفات و قاچاق نیز به حداقل رسیده است.

کشف و ضبط چهار کیلوگرم مواد مخدر در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما فرمانده انتظامی پارس‌آباد از کشف و ضبط چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

الیاس دلیر گفت: این مقدار مواد مخدر در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در فاصله زمانی دو روز به دست آمد و مأموران عمل‌کننده موفق شدند هشت نفر از تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر را دستگیر کنند.

وی با یادآوری اینکه با اجرای این طرح چهار نقطه آلوده شهر پاکسازی شده و افراد متخلف نیز دستگیر شدند، افزود: سعی ما در اجرای این طرح‌ها بر این است تا با هشدار به خانواده‌ها با اقدامات پیگیرانه سعی کنیم جلوی برخی از اقدامات نابجا و نامطلوب گرفته شود.

انتهای پیام/62006/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول