اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی خبر داد

تشکیل 232 مورد پرونده برای سوداگران کالاهای قاچاق

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی از تشکیل 232 مورد پرونده برای سوداگران کالاهای قاچاق در چهار ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

تشکیل 232 مورد پرونده برای سوداگران کالاهای قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه قیمت کالاها یا تثبیت یافته یا کاهش داشته است، اظهار کرد: این وضعیت عمدتا مرهون آرامش روانی بازار و اقدامات اساسی بود که در راستای تامین کالاهای اساسی صورت گرفت.

وی افزود: اقدامات تأمینی برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای اساسی با جدیت بیشتری اتخاذ شده و جلوی هرگونه تخلف احتمالی گرفته خواهد شد و با متخلفان و گرانفروشان به شدت برخورد می‌شود.

عظمایی اضافه کرد: معاونت نظارت و بازرسی سازمان طی چهار ماهه سال جاری، 101 هزار و 400 مورد بازرسی به عمل آورده است که این رقم نسبت به مدت مشابه رشد هفت درصدی داشته است.

وی همچنین اظهار داشت: تـعداد پـرونـده‌های متـشـکله در این مدت 5 هزار و 963 مورد بوده و نسبت به مدت مشابه 10 درصد رشد داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی همچنین در مورد تعداد پرونده‌های متشکله کالای قاچاق گفت: در چهار ماهه اول سال جاری 232 مورد برای کالاهای قاچاق پرونده تشکیل شده است و این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/60001/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول