اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر:

تاسیس دهیاری در 76 روستای استان بوشهر

مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت: در 4ماه اول امسال 76 روستا در استان بوشهر مجوز تاسیس دهیاری دریافت کرده‌اند.

تاسیس دهیاری در 76 روستای استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین عالی نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت تاسیس دهیاری در روستاها، بر ادامه این حرکت تاکید کرد و گفت: با تاسیس دهیاری در روستاها خدمات دولتی به روستائیان در بخش‌های گوناگون افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 99 درصد روستاهای بالای 20 خانوار استان بوشهردارای دهیاری هستند گفت: تا پایان سال گذشته تعداد 282 روستادر استان بوشهر مجوز تاسیس دهیاری دریافت کردند که این روستاها بالای 40 خانوار بود.

مدیرکل دفترامور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تلاش شد تا تعداد مجوزهای تاسیس دهیاری افزایش یابد به گونه‌ای که در 4 ماه گذشته 76مجوز تاسیس دهیاری صادر شد.

عالی نژاد با بیان اینکه با تاسیس دهیاری ضمن افزایش امکانات و تجهیزات در روستاها اعتبارات عمرانی به صورت عادلانه توزیع می‌شود گفت: در 4 ماه اول امسال تعداد دهیاری‌های استان بوشهر به 354 دهیاری افزایش یافته است که این تعداد شامل روستاهای بالای 27خانوار است.

وی وظایف دهیاری‌ها را توسعه طرح‌های زیر بنایی در روستاها ذکر کرد و گفت: با تاسیس دهیاری زمینه رشد و توسعه روستا و بهره‌مندی روستائیان از خدمات رفاهی بیشتر و بهتردولت فراهم می‌شود.

انتهای پیام/666006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول