اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بوکس خراسان‌رضوی:

نفرات برتر رقابت‌های انتخابی بوکس نوجوانان خراسان‌رضوی اعلام شدند

دبیر هیئت بوکس خراسان‌رضوی گفت: مسابقات انتخابی بوکس نوجوانان خراسان‌رضوی با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

نفرات برتر رقابت‌های انتخابی بوکس نوجوانان خراسان‌رضوی اعلام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، غلامحسین توتونچی گفت: رقابت‌های بوکس انتخابی نوجوانان استان شب گذشته 11 مردادماه با شرکت 30 بوکسور در محل خانه بوکس مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها بوکسورهایی از شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه، نیشابور، چناران، قوچان و گلبهار با هم به رقابت پرداختند و در پایان نفرات برتر به اردوی انتخابی تیم استان برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور راه یافتند.

دبیر هیئت بوکس خراسان‌رضوی ادامه داد: در پایان رقابت‌های دیشب، امیررضا جهان‌تیغ بوکسور نوجوان شهرستان چناران به مقام نخست وزن 46 کیلوگرم دست یافت، امید دوستی و امیر سلیمانی هر دو از مشهد نیز مقام نخست اوزان 48 و 52 کیلوگرم را کسب کردند.

وی با اشاره به کسب مقام نخست آرتا طلائی و بنیامین صفرپور از مشهد در اوزان 54 و 57 کیلوگرم گفت: جواد زاده‌تراب و مهدی خدامرادی دیگر بوکسورهای نوجوان این شهرستان نیز مقام نخست اوزان 63 و 67 کیلوگرم را به دست آوردند.

توتونچی ادامه داد: احمد صادقی بوکسور نوجوان 75 کیلوگرم مشهد و ابوالفضل فاطمیان دیگر بوکسور مشهدی در وزن 81+ کیلوگرم نیز توانستند به مقام نخست رقابت‌های انتخابی نوجوانان خراسان‌رضوی دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: با نظر کمیته فنی مسابقات تعدادی دیگر از بوکسورهای برتر رقابت‌های دیشب به همراه نفرات نخست هر وزن در اردوی آمادگی که از 14 مردادماه در محل خانه بوکس آغاز می‌شود، حضور می‌یابند.

دبیر هیئت بوکس خراسان‌رضوی ادامه داد: چهار نفر نیز سهمیه خراسان‌رضوی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور که از یکم شهریور ماه در اراک برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند.

دبیر هیئت بوکس خراسان‌رضوی یادآور شد: رقابت‌های بوکس انتخابی جوانان استان به منظور اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور در زنجان نیز امشب 12 مردادماه پس از افطار در سالن خانه بوکس مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/70001/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول