اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز تمرینات بوکسور قزوینی در تیم ملی

احسان سپهوندی بوکسور شایسته استان قزوین از روز گذشته تمرینات آماده‌سازی خود را در تیم ملی آغاز کرد.

آغاز تمرینات بوکسور قزوینی در تیم ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احسان سپهوندی که بنابر تشخیص کادر فنی تیم بوکس بزرگسالان کشورمان در وزن 56 کیلوگرم به همراه 25 ورزشکار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده، تمرینات آماده‌سازی خود را به مدت 14 روز به همراه دیگر ملی‌پوشان در مجموعه آفتاب انقلاب تهران آغاز کرده است.

تیم بوکس کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان که آبان ماه سال جاری در قزاقستان برگزار می‌شود، آماده می‌کند و همین مسئله نشان می‌دهد که ملی‌پوشان حاضر در تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی از انگیزه و آمادگی بالایی برخوردار هستند تا بتوانند نظر کادر فنی را برای حضور در ترکیب نهایی تیم‌ملی برای اعزام به مسابقات جهانی جلب کنند.

با توجه به همین موضوع به نظر می‌رسد که سپهوندی بوکسور شایسته قزوینی هم از این قاعده مستثنی نیست و این ملی‌پوش شایسته استان قزوین با توجه به آمادگی قابل قبولی که دارد تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا بتواند با پشتکار مثال‌زدنی بالایی که دارد، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

سپهوندی که ماه گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی بوکس آسیا در کشور اردن تیم‌ملی کشورمان را در وزن 56 کیلوگرم همراهی کرد، گرچه در همان دیدار نخست خود مقابل حریف ژاپنی تن به شکست داد و از گردونه رقابت‌ها حذف شد؛ اما با استفاده از تجارب ارزشمند کسب شده در این رقابت‌ها، ثابت کرد که با خودباوری بالایی که به دست آورده است می‌تواند یکی از ورزشکاران منتخب تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان قلمداد شود.

این بوکسور ارزنده استان قزوین درخشش خود را سال گذشته در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور آغاز کرد؛ به طوری که توانست با شکست تمامی رقیبان عنوان قهرمانی را تصاحب کند.

درخشش سپهوندی در جریان رقابت‌های انتخابی درون‌اردویی تیم ملی بوکس کشورمان هم ادامه پیدا کرد و این بوکسور جوان و باانگیزه استان با شکست رقیبان خود کادر فنی را مجاب کرد تا توانایی‌های او را باور کنند.

انتهای پیام/77004/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول