اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام:

حوزه مقاومت کارگری ایلام موفق عمل خواهد کرد

مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حوزه مقاومت کارگری ایلام موفق عمل خواهد کرد.

حوزه مقاومت کارگری ایلام موفق عمل خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد تاجفر ظهر امروز در جلسه تاسیس حوزه مقاومت بسیج کارگری ایلام در محل سالن جلسات سپاه ناحیه ایلام با تقدیر از حاضرین از جمله فرمانده سپاه ناحیه ایلام به جهت توجه به حوزه کارگری به ماموریت‌های آن سازمان پرداخت.

وی در ادامه به توانمندی پایگاه‌های تحت امر حوزه مقاومت کارگری و تلاش و جدیت فرماندهان پایگاه‌ها و آمادگی جهت انسجام لازم حوزه و پایگاه‌های تحت امر در انجام ماموریت‌های محوله اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به توانمندی فرمانده حوزه و قابلیت‌های فرماندهان پایگاه‌ها و ادارات، حوزه مقاومت بسیج کارگری به یکی از حوزه‌های موفق تبدیل خواهد شد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایلام نیز در این نشست در باره اهمیت بسیج و برنامه‌های بسیج توضیحاتی ارائه کرد.

علی عبادی افزود: باید در حوزه‌ها و پایگاه‌ها بحث شجره طیبه صالحین جدی گرفته شود و به صورت کامل در جهت ایجاد فرهنگ و تفکر بسیجی اجرا شود.

جمال شاکرمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام نیز در پایان  حوزه مقاومت بسیج کارگری را به نام دانشمند هسته‌ای شهید داریوش رضایی‌نژاد مزین کرد.

در این جلسه مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، مسئولین سپاه ناحیه ایلام، و فرماندهان پایگاه‌های تحت امر حوزه مقاومت بسیج کارگری حضور داشتند.

انتهای پیام/2246/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول