اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه:

شهرستان سوادکوه 50 آزاده دارد/ آزادگان تداعی‌کننده مردانگی برای حفظ وطن

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سوادکوه با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، گفت: شهرستان سوادکوه 50 آزاده دارد.

شهرستان سوادکوه 50 آزاده دارد/ آزادگان تداعی‌کننده مردانگی برای حفظ وطن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، مصطفی کتابیان پیش از ظهر امروز در جلسه گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی در 26 مرداد ماه 1369، گفت: آزادگان از سرمایه‌های نظام اسلامی و تداعی‌کننده شجاعت و مردانگی فرزندان این آب و خاک در زندان‌های دشمن هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه به برنامه‌ریزی این بنیاد برای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به ایران اسلامی، افزود: برگزاری سخنرانی آزادگان سرافراز در خطبه‌های نماز جمعه، نصب بنر، برنامه‌های فرهنگی و حضور کارکنان بنیاد شهید شهرستان در جمع خانواده ایثارگران بخشی از اقدامات این بنیاد است.

وی به برنامه سخنرانی آزادگان در نماز جمعه سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: اسد الله جلیلی در نماز جمعه زیراب برای نمازگزاران سخنرانی خواهند کرد و برنامه‌ریزی برای حضور سایر آزادگان در نماز جمعه شهرهای سوادکوه در حال انجام است.

کتابیان با اشاره به حضور 50 آزاده در شهرستان سوادکوه یادآوری کرد: شهرستان سوادکوه با حضور پررنگ خود در صحنه‌های انقلاب و حضور در دفاع مقدس و مراسم و برنامه‌های انقلابی و دینی بر انقلابی و ولایی بودن خود تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/86015/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول