اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشست مشترک میراث فرهنگی و انجمن دوستی ایران و تاجیکستان

روند اجرایی برگزاری همایش میر سیدعلی همدانی سرعت گرفت

مدیرکل میراث فرهنگی همدان از برگزاری نشست مشترک مدیران ارشد این سازمان با انجمن دوستی ایران و تاجیکستان برای برگزاری مطلوب نخستین همایش بین‌المللی میرسید علی همدانی خبر داد.

روند اجرایی برگزاری همایش میر سیدعلی همدانی سرعت گرفت

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس همدان اظهار داشت: با مشخص شدن تاریخ برگزاری نخستین همایش بین‌المللی بزرگداشت میرسید علی همدانی در مهرماه 92 برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری بهتر این رویداد فرهنگی در همدان جدی‌تر شده است.

وی افزود: با هماهنگی‌های به عمل آمده و با دعوت از علی اشرف مجتهدشبستری رئیس انجمن دوستی ایران و تاجیکستان نشست مشترکی با حضور آتوسا مومنی معاون میراث فرهنگی کشور و اعضای ستاد مرکزی این همایش در تهران برگزار و روند اجرایی این برنامه بررسی شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اضافه کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده همدان در پنجم مهرماه 92 میزبان همایش بین‌المللی بزرگداشت میرسید علی همدانی است.

به گفته وی در این نشست مشترک ضمن بررسی برنامه‌های پیشنهادی در اجرای این همایش نحوه دعوت و حضور میهمانان از کشور تاجیکستان و چهره‌های فرهنگی این کشور تبادل نظر شد که تعداد و اسامی میهمانان بین‌المللی این همایش در جلسات آتی مشخص خواهد شد.

ایزدی در ادامه با اشاره به رونمایی پوستر این همایش بین‌المللی همزمان با مراسم افتتاحیه سومین جشنواره تابستانی همدان در شب عید سعید فطر تصریح کرد: برگزاری این همایش‌ها در راستای معرفی و شناساندن مفاخر برجسته استان همدان می‌تواند گامی موثر در توسعه فرهنگی و توسعه گردشگری پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی انجام شده به دنبال برگزاری این مراسم مهم فرهنگی در مهرماه و همزمان با روز جهانی جهانگردی هستیم تا ضمن بالا بردن جایگاه همدان در عرصه بین‌المللی میزبان شایسته‌ای برای تجلیل و بزرگداشت یکی از مفاخر این استان باشیم.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول