اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف همدان:

4000 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در همدان ثبت‌نام کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: از ابتدای سال تاکنون 4 هزار نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم استان همدان ثبت‌نام کردند.

4000 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن در همدان ثبت‌نام کردند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم که سازمان اوقاف و امور خیریه تربیت یک‌میلیون حافظ کتاب وحی طی برنامه پنج ساله عهده‌دار است، اظهار داشت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان بر اساس سهمیه اعلام شده در سال گذشته تعداد 5 هزار و 650 نفر را زیر پوشش این طرح قرار داد.

وی بیان اینکه تأمل و تفکر بر قرآن، باعث می‌شود مشمول رحمت گسترده خداوند متعال شویم، گفت: جاری‎ساز قرآن در زندگی فردی و جمعی باعث سعادت انسان می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه حفظ قرآن کریم در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات قرآن باشد، جامع‌ترین روش انس با قرآن است افزود: حافظان کلام وحی آثار و برکات این نعمت الهی را در زندگی دنیوی و اخروی خود به طور ملموسی مشاهده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم دستگاه های فرهنگی کشور آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن و کلام الهی است.

صالحی تعهد استان همدان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سال جاری را 5 هزار و 700 نفر بیان کرد و گفت: علاقمندان برای ثبت‌نام در طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم می‌توانند به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/89002/ق20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول