اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

326 واحد مسکن ولایت در کردستان به متقاضیان واگذار می‌شود

دبیر کمیته واگذاری بنیاد مسکن کردستان از واگذاری 326 واحد مسکن ولایت، همزمان با هفته دولت در این استان خبر داد.

326 واحد مسکن ولایت در کردستان به متقاضیان واگذار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه،  سیدامیر قمری ظهر امروز در نشست حساب 100 امام (ره) که در فرمانداری قروه برگزار شد با اعلام این خبر گفت: در هفته دولت امسال، 80 واحد مسکونی در مریوان، 80 واحد در کامیاران، 80 واحد در بانه، 56 واحد در قروه و 30 واحد در سروآباد به متقاضیان واگذار خواهد شد.

وی افزود: در سفر مقام معظم رهبری به کردستان، طرح احداث 700 واحد مسکونی ولایت در استان به تصویب رسید که عملیات اجرایی آن در تمامی شهرستان‌ها آغاز و هم اکنون در دست اجراست.

قمری با اشاره به اینکه برای احداث هر واحد مسکونی 100 میلیون ریال اعتبار در سفر رهبر معظم انقلاب به تصویب رسید گفت: مجموع اعتبار تخصیصی این سفر برای واحدهای یاد شده، 70 میلیارد ریال است.

وی خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه های مذکور اعتباراتی در قالب تسهیلات مسکن مهر و سایر منابع به متقاضیان، اختصاص یافت.

دبیر کمیته واگذاری بنیاد مسکن کردستان با بیان اینکه تمامی واحدهای مسکونی ولایت، تا پایان امسال به متقاضیان واگذار خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها 97 درصد است.

قمری احداث این واحدهای مسکونی را گامی بزرگ در راستای ایجاد تحول در بخش مسکن، به ویژه برای اقشار کم درآمد عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سفر به کردستان، توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر و کم درآمد داشتند.

فرماندار قروه نیز در این نشست با بیان اینکه در یک جامعه رو به پیشرفت، همه افراد به طور یکسان، امکان صعود به سوی کمال مادی و معنوی را دارند گفت: وظیفه دولت در جامعه این است که در برابر نیازمندی‏‌های همه افراد به طور یکنواخت به وظیفه خود عمل‏کند.

محمدرسول شیخی‌زاده عدالت را محکم‏‌ترین و مطمئن‌‏ترین محور برای ثبات جامعه عنوان کرد و افزود: در سایه عدالت است که زمینه‏‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و دیگر زمینه‌‏ها، موجب پیشرفت سریع و یکنواخت جامعه و رشد و تعالی آن می‌‏شود.

وی با بیان اینکه دولت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره مدافع محرومان و مستضعفان جامعه بوده و هستند، تصریح کرد: امام خمینی(ره) ارزش یک دولت اسلامی را در خدمت به محرومان و مستضعفان و خدمت به اسلام معرفی کردند و به همین دلیل دولت‌های خدمتگزار این اصل را سرلوحه برنامه‌های خود قرار می‌دهند.

فرماندار قروه احداث این واحدهای مسکونی برای محرومین و اقشار کم درآمد را عمل به فرامین امام راحل و منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: شریک بودن با مردم در تلخی روزگار و همراهی با طبقات سختی‏ کش و آسیب‌‏پذیر جامعه در دردمندی ‏ها و دشواری هاشان، از وظایف اخلاقی و انسانی یک دولتمرد دولت اسلامی است.

شیخی‌زاده تاکید کرد: افتخار دولتمردان اسلامی و زینت دولت اسلام، خدمت به محرومان و مستضعفان است که همواره مورد تأکید فراوان است.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول