اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با جدال مدعیان قهرمانی

هندبالیست‌های امید، فاتح لیگ نونهالان قم شدند

دبیر هیئت هندبال استان قم از پایان مسابقات لیگ رده سنی نونهالان هندبال باشگاه‌های قم با قهرمانی تیم آینده‌دار امید خبر داد.

هندبالیست‌های امید، فاتح لیگ نونهالان قم شدند

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بعد از برگزاری موفق و با کیفیت رقابت‌های لیگ رده سنی نوجوانان هندبال باشگاه‌های استان قم طبق تقویم هیئت و برنامه‌ریزی انجام شده رقابت‌های لیگ رده سنی نونهالان را نیز برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان مستعد و آینده‌داری در ترکیب تیم‌های حاضر در این دوره بازی می‌کردند، اضافه کرد: رقابت تیم‌های مدعی حاضر در مسابقات لیگ هندبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم هندبال نونهالان امید خاتمه پیدا کرد.

اخوان ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در کمیته مسابقات هیئت هندبال قم، مسابقات این فصل هندبال رده سنی نونهالان قهرمانی باشگاه‌های استان قم با شرکت تیم‌های مطرح باشگاهی در یک گروه به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در پایان پنج هفته رقابت رده‌بندی تیم‌های اول تا ششم مشخص شد.

وی اضافه کرد: این در حالی است که امسال در پیکارهای قهرمانی هندبال نونهالان باشگاه‌های قم شش تیم حضور داشتند و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات استانی،‌ بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای برگزار کردند و سرانجام تیم امید با غلبه بر دیگر حریفان قهرمانی را از آن خود کرد.

دبیر هیئت هندبال استان قم افزود: در حالی‌که تیم‌ها با ترکیبی از چهره‌های مستعد آینده هندبال قم در این دوره از پیکارها حضور یافته بودند، با تصمیم هیئت هندبال این رقابت‌ها در سالن ثامن الائمه مجموعه ورزشی 15 خرداد قم واقع در میدان 72 تن انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات این دوره لیگ رده سنی نونهالان هندبال باشگاه‌های استان قم با حضور تیم‌های هندبال امید، ناحیه یک آموزش و پرورش، ناحیه چهار (الف) آموزش و پرورش، ثامن، ناحیه چهار (ب) آموزش و پرورش و مدرسه هندبال قم برگزار شد.

اخوان بیان داشت: پدیده رقابت‌های این فصل لیگ هندبال رده سنی نونهالان قم تیم هندبال امید بود که با بازی‌های درخشان خود توانست حریفان را در تمام بازی‌های این دوره از پیش رو برداشته و بدین ترتیب با کسب پیروزی‌های متوالی در صدر جدول رده‌بندی بایستد.

وی اظهار داشت: در جدول رده‌بندی نهایی پیکارهای لیگ هندبال رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم تیم هندبال امید در صدر ایستاد و قهرمان شد، تیم هندبال نونهالان ناحیه یک آموزش و پرورش با کسب رتبه دوم به مقام نایب قهرمانی رسید در حالی که تیم‌های ناحیه چهار (الف) آموزش و پرورش، ثامن، ناحیه چهار (ب) آموزش و پرورش و مدرسه هندبال قم در رده‌های بعدی قرار گرفتند و این بازی‌ها با توزیع جوایز بین تیم‌های برتر با حضور مسئولان هیئت هندبال به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول