اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج:

توسعه پایدار هدف آکادمی شهید شکوهی است

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج هدف آکادمی شهید شکوهی را توسعه پایدار در ورزش عنوان کرد.

توسعه پایدار هدف آکادمی شهید شکوهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل باشگاه شهید شکوهی اظهار کرد: برخی چیزها مانند انگیزه و پشتکار انسان، قابل لمس و درک با معیارهای عمومی نیست و باید اینگونه مسائل را با متر ویژه خود سنجید.

مدیرعامل باشگاه شکوهی سنندج، برخی از مهمترین امکانات موجود در این باشگاه را خوابگاه و اقامتگاه مناسب، سالن غذاخوری، مجموعه استخر، سونا و جکوزی و سیستم بدنسازی با دستگاه‌های پیشرفته و مجهز عنوان و خاطرنشان کرد: وجود این پارامترها در کنار تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ مناسب از جمله عواملی است که کیفیت کار آکادمی شکوهی را تضمین می‌کند.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی سنجش مربیان تیم فوتبال این آکادمی و اینکه آیا این افراد از مدا‌رک لازم مربیگری برخوردارند یا خیر گفت: معتقدم مربی باید کسی باشد که هم بداند و هم بتواند، یعنی علم و عمل را در کنار هم داشته باشد.

عزیزی تصریح کرد: داشتن رزومه و سابقه کاری، اساس هر فعالیتی است. از مدارک هویتی گرفته تا مدارک تحصیلی و دانش مربیگری و قهرمانی باید مستند باشد تا افراد بتوانند در این مجموعه فعالیت کنند و این قضیه حتی در مورد ورزشکاران نیز رعایت می‌شود، مربیان که جای خود دارند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در راه‌اندازی آکادمی شهید شکوهی جنبه درآمدزایی مدنظر نبوده است، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها سرمایه‌ای به نام اعتماد را به میدان آورده‌اند و لذا ضروری است تا به فرزندان آنها هویت داده شود.

توسعه پایدار هدف آکادمی شکوهی است

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج با بیان اینکه مدرسه و آکادمی تعریف خاص خود را دارد، هدف این آکادمی را توسعه پایدار در ورزش عنوان کرد و افزود: قرار نیست همه کسانی که عضو آکادمی می‌شوند حتما در رشته فوتبال به کار ادامه دهند، بلکه این مدرسه به عنوان یک مرکز استعدادیابی برای تمامی رشته‌ها فعالیت خواهد کرد.

عزیزی با تأکید بر اینکه اعتقاد به کار و به تبع آن پیروزی‌های مقطعی نداریم تصریح کرد: برنامه‌های بلند مدت طراحی شده است، اما نیازمند حمایت همه‌جانبه رسانه‌ها برای پیشبرد امورات هستیم.

وی با بیان اینکه آرمان‌های ما مرزی ندارند، اظهار کرد: ورزشکار ما نه تنها در مسابقات استانی و کشوری بلکه باید در رقابت‌های آسیایی و جهانی نیز توفیق حاصل کند.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج افزود: در این صورت می‌توان برای نخبگان ورزشی شرایط ادامه تحصیل، مقدمات ازدواج و تسهیلات معافیت از سربازی را فراهم کرد.

عزیزی در ادامه با انتقاد از رویه موجود در فوتبال ایران گفت: متأسفانه در این فوتبال هیچ کس هزینه نمی‌کند و همه در فکر برداشت هستند.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج با اشاره به اینکه فوتبالیست شاخصی از استان کردستان در این سال‌ها به تیم ملی راه نیافته است، گفت: اکنون تنها آرمین سبحانی در تیم ملی نوجوانان حضور دارد که برخی برای او توطئه می‌کنند تا خط بخورد و برگردد.

عزیزی، گلایه‌هایی از فعالیت برخی مدارس فوتبال استان که تنها نام آکادمی را یدک می‌کشند داشت و در این ارتباط اظهار کرد: تنها یک تابلوی حلبی در جلوی ورزشگاهی نصب و اسم آن را آکادمی گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه این مدرسه فوتبال سال گذشته 700 شاگرد داشت، خواستار شفاف‌سازی در خصوص خروجی و سرنوشت این بازیکنان شد و گفت: مملکت ما قهرمانان ملی می‌خواهد.

مدیرعامل باشگاه شهید شکوهی سنندج با بیان اینکه فردی از استان مازندران به کردستان آمده و رئیس هیئت شده است، خاطرنشان کرد: این شخص، جلسه می‌گذارد اما خودش در آن حاضر نشده و دبیر هیئت را به جای خود به جلسات می‌فرستد.

عزیزی با بیان اینکه هیچ تعاملی از سوی هیئت فوتبال کردستان با ما وجود ندارد، تصریح کرد: البته در بحث آکادمی، سطح کاری خودمان را بالاتر از هیئت فوتبال کردستان می‌دانیم و به طور مستقیم با آکادمی فوتبال کشور و نه با هیئت فوتبال استان کار می‌کنیم.

وی در پایان خواستار تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای فعالیت هر چه بیشتر در کردستان به منظور رشد و بالندگی ورزش این استان شد.

انتهای پیام/79012/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول