اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا:

دانشجویان دانشگاه آزاد نکا به طرح ولایت اعزام می‌شوند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا از اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نکا در دو بخش خواهران و برادران به کلاس‌های طرح ولایت خبر داد.

دانشجویان دانشگاه آزاد نکا به طرح ولایت اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس در نکا، حافظ نجفی صبح امروز در جمع بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی نکا گفت: طرح ولایت با هدف تبیین بیشتر مبانی اندیشه اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل گرفت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه واقعا این کار جزو کارهای بنیانی است، بیان کرد: طرح ولایت به عنوان یکی از طرح‌های مهم در مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

نجفی درباره تاثیرگذاری طرح ولایت بر قشر دانشجو گفت: طرح ولایت از مهم‌ترین برنامه‌ها و طرح‌هایی است که در زمینه فکری و مبانی عقیدتی دانشجویان هر ساله اجرا شده و تاثیرات بسیار مطلوبی بر روی دیدگاه دانشجویان نسبت به مسائل دینی و سیاسی داشته است.

وی مهم‌ترین اثرات طرح ولایت بر دانشجویان را پاسخگویی به سوالات در زمینه سیاسی، ولایت فقیه، حقانیت دین اسلام و مذهب شیعه و همین طور یگانگی خداوند دانست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا به اهمیت تبیین مبانی اندیشه اسلامی در طرح ولایت اشاره کرد و اظهار داشت: دوره مبانی اندیشه اسلامی با محوریت طرح ولایت شکل گرفته و در تلاش است جامعه دانشگاهی را به عنوان آینده‌سازان جامعه و وارثان انقلاب معرفی کنند.

نجفی دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی را بستری برای شبکه‌سازی مذهبی در دانشگاه‌ها دانست و اظهار داشت: در طرح ولایت مسائل متناسب با فضای دانشجویی مطرح می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا تاکید کرد: انگیزه و نشاط، دقت و پژوهندگی و روشن‌بینی شرط‌های اساسی شرکت در این طرح است.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح و رعایت قوانین، آینده روشنی را برای انقلاب جهانی اسلام و جمهوری اسلامی ایران می‌توان پیش‌بینی کرد.

نجفی با اشاره به اینکه پاسخ صحیح و قابل قبول به شبهات به وجود آمده برای دانشجویان ضروری است، افزود: دشمن در جنگ نرم سعی دارد در باورها، اعتقادات و افکار نسل جوان شبهه ایجاد کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نکا اظهار داشت: طرح ولایت دیدگاه اسلامی را که جامع‌ترین دیدگاه برای کسب سعادت دنیوی و اخروی است در میان قشر دانشجو اعمال می‌کند.

نجفی به استقبال پرشور دانشجویان از کلاس‌های طرح ولایت اشاره کرد و افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد نکا در قالب خواهران و برادران در کلاس‌های طرح ولایت شرکت می‌کنند.

به گزارش فارس، دانشجویان بسیجی بعد از بررسی و مصاحبه در دو گروه تفکیک شده تا پایان شهریور ماه سال جاری به طرح ولایت اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول