اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

تشکیل کمیته رسانه در دفتر نشست‌های راهبردی بیجار

فرماندار بیجار با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه، از تشکیل کمیته رسانه در دفتر نشست‌های راهبردی این شهرستان خبر داد.

تشکیل کمیته رسانه در دفتر نشست‌های راهبردی بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان در بیجار ضمن گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: تعامل اصحاب رسانه در سطح شهرستان و استان با ما همواره مطلوب بوده است.

وی، نبود فاصله در بین رسانه و مسئولان را بستری مناسب برای تحقق اهداف به ویژه در زمینه پاسخگویی به نیازهای مردم دانست و افزود: بیان نقاط ضعف و قوت از سوی رسانه‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رفع مشکلات و توسعه بیش از پیش در حوزه‌های مختلف را فراهم کند.

فرماندار بیجار تصریح کرد: امروزه باید از حنجره مسئولان و رسانه‌ها تنها صدای مردم بیرون بیاید و آنچه را که آنها مطالبه می‌کنند، عینیت بخشند.

کریمی با تأکید بر این مهم که مردم امروز تنها به دنبال واقعیت هستند، متذکر شد:‌ مدیریت واقعیت‌ها مهم‌ترین نیاز و رسالت اصحاب رسانه به عنوان زبان گویا و چشم بینای جامعه است.

به گفته وی، به خاطر وجود خبرنگاران ارزشی خوشبختانه رسانه‌های استان کردستان همواره در بحث مدیریت واقعیت‌ها پیشتاز است.

فرماندار بیجار از صداقت و اعتماد به عنوان دو ویژگی مهم برای مسئولان و اصحاب رسانه در نظام اسلامی نام برد و اظهار کرد: صداقت در گفتار مهم‌ترین ویژگی رهبران الهی این نظام مقدس است که امیدواریم همه ما نیز با الگوگیری از سیره آنان در این مسیر گام برداریم.

کریمی با بیان اینکه نگاه مسئولین به حوزه رسانه نباید تقویمی و مناسبتی باشد، تصریح کرد: نباید توجه به خبرنگاران و شنیدن دغدغه‌های آنان تنها به یک روز خلاصه شود.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تنویر افکار عمومی در هر جامعه‌ای گفت: در طول عمر کاریم همواره توجه به اطلاع‌رسانی را در راس امورات خود قرار داده‌ام.

فرماندار بیجار ضمن تقدیر از تلاش‌های حوزه روابط عمومی فرمانداری به ویژه در برقراری تعامل هدفمند با اصحاب رسانه اظهار کرد: بروز بودن سایت فرمانداری و همچنین چاپ پیک فرمانداری از اقدامات مهم این حوزه در راستای اطلاع‌رسانی اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف بوده است.

کریمی در ادامه بر مطالبه خواسته‌های رهبری در سفر پرخیر و برکتشان به استان کردستان از سوی اصحاب رسانه تاکید کرد و بیان داشت: اصحاب رسانه باید با ورود به این حوزه آنچه را که مقام معظم رهبری به عنوان نیازهای اصلی در این استان مطرح کرده‌اند محقق کنند.

وی، طرح مطالبات رهبری در جلسات و دیدارهای مختلف ایشان با مسئولین را از سوی جامعه رسانه‌ای استان ضروری خواند و گفت: رفع مشکلات اشتغال و تقویت و توسعه سرمایه‌گذاری از مهم‌ترین مطالبات رهبری از مسئولین بود که باید از سوی اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای مردم دنبال شود.

فرماندار بیجار با اشاره به کم‌کاری‌های صورت گرفته در زمینه تقویت و ارتقا شاخصه‌های آبادانی بویژه زیرساخت‌های توسعه‌ای در سال‌های آغازین پیروزی انقلاب به دلیل درگیری و جنگ در این نقطه مرزی افزود: با وجود اقدامات انجام شده در این استان تا رسیدن به نقطه مطلوبی که مورد تاکید رهبری است هنوز فاصله داریم.

کریمی در پایان یادآور شد: تحقق مطالبات رهبری در این استان بسیاری از کمبودها را جبران کرده و مشکلات موجود را نیز رفع خواهد کرد.

انتهای پیام/79002/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول