اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین

مظلوم‌نمایی شگرد رسانه‌ای صهیونیسم برای مهار افکار عمومی است

مسئول روابط عمومی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: مظلوم‌نمایی، شگرد تبلیغی و رسانه‌ای صهیونیسم برای مهار افکار عمومی است.

مظلوم‌نمایی شگرد رسانه‌ای صهیونیسم برای مهار افکار عمومی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان سعید دهقان نیری عصر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران شهرستان تاکستان با اشاره به امپراطوری رسانه‌ای غرب و صهیونیسم، نقش رسانه‌های ارزشی و انقلابی را در خنثی کردن توطئه رسانه‌ای غرب و صهیونیسم مهم دانست.

وی افزود: امروز استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل از طریق رسانه برای تسلط بر افکار جهانی و مغزهای منفصل بشریت تلاش می‌کند و متأسفانه از این جهت توانسته‌اند با ایجاد فضایی غبارآلود تفکرات شیطانی خود را در سراسر جهان گسترش دهند.

دهقان نیری خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها از آغاز شروع کار خود از مظلوم‌نمایی به عنوان یکی از شگردهای مهم رسانه‌ای و تبلیغاتی بهره گرفته‌اند، به طوری که خود را در برابر جهان مظلوم جلوه می‌دهند و با این نقاب، اجازه هر نوع تجاوز و غارتی را نیز به خود می‌دهند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها معتقدند که یهود در طول تاریخ مورد ظلم و تعدی قرار داشته و امروز این حق را برای خود قایل هستند که برای ایجاد امنیت روانی به کشتار غیر خود دست بزنند و این عمل زشت را با روش‌های سیاه‌نمایی و جوسازی به شکلی سفاکانه و مغرضانه به دیگر مردم از ادیان و قومیت‌های مختلف انتقال می‌دهند تا افکار عمومی را به خود جلب کنند.

وی برآورده شدن نیاز صهیونیسم را در مورد امنیت ملی بسیار خطرناک و مهم دانست و افزود: صهیونیسم سیر‌ناشدنی است و سیاست و راهبرد آنان از اشغال فلسطین هم این است که بر تمام بشریت تسلط یابند، زیرا خود را برتر از سایرین می‌دانند و این برتری کاذب را با شیوه‌های تبلیغی و رسانه‌ای اعلام می‌کنند.

مسئول روابط عمومی سپاه استان قزوین رسالت خبرنگار انقلابی و متدین را افشاگری چهره‌ پنهان دشمنان ذکر کرد و گفت: رسالت اصلی هر خبرنگار متعهد این است که ضمن ترویج آموزه‌های اصیل و ناب، چهره پلید و سیاست‌های شیطانی غرب و صهیونیسم را از طریق رسانه منتقل کند تا بشریت نسبت به ماهیت دشمنان نظام و انقلاب بیشتر آشنا شوند.

انتهای پیام/77008/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول