اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیجار:

بی‌تعهدی رسانه‌ای مشکلات دوران اصلاحات را رقم خواهد زد

امام جمعه بیجار با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها گفت: بی‌تعهدی رسانه‌ها مشکلات دوران اصلاحات را رقم خواهد زد.

بی‌تعهدی رسانه‌ای مشکلات دوران اصلاحات را رقم خواهد زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام مرادی عصر امروز در مراسم افتتاحیه سرای خبرنگاران شهرستان بیجار با اشاره به اهمیت و نقش رسانه‌ها در هر جامعه‌ای اظهار کرد: بی‌تعهدی رسانه‌ها مشکلات دوران اصلاحات را رقم خواهد زد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها باید افق خود را با افق فکری رهبری و نظام همسو سازند در غیر این صورت با دشمنان انقلاب هم‌مسیر خواهند شد.

امام جمعه بیجار به تاثیرات خبر و اهمیت آن در افکار عمومی اشاره کرد و افزود: خبر می‌تواند موجب رنجش افکار عمومی و یا تحول و آرامش در جامعه شود.

مرادی تصریح کرد: اثرات اصحاب رسانه و افق فکری آنها نقش بسزایی در پیشرفت جامعه داشته از این رو خبرنگاران باید با هوشیاری و آگاهی در این مسیر حرکت کنند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران رسالت خطیری در امر اطلاع‌رسانی بر عهده دارند، افزود: خبرنگاران تامین کننده اطلاعات عمومی و خوراک فکری جامعه هستند.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار در رسانه‌ها می‌تواند در معرفی دوستان و دشمنان نظام نقش بسزایی داشته باشد افزود: قلم خبرنگار باید در راه خدا و در راستای پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

به گفته خطیب جمعه بیجار، اصحاب رسانه در حقیقت وجدان‌های بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌‌کنند.

مرادی خاطرنشان کرد: بخشی از اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش خستگی ناپذیر خبرنگارانی است که با نشر و پردازش ‏صحیح، دقیق و سریع اطلاعات همدوش با نیروهای مسلح در جبهه‌های سخت و نرم از آرمان‌های امام خمینی(ره) و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی دفاع کرده و در این راه همواره ثابت قدم بوده‌اند.

وی انعکاس واقعیات جامعه با قلم، بیان و نوشتار را مهم‌ترین رسالت خبرنگار دانست و افزود: دفاع از آرمان‌های اتقلاب و خون شهدا و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به عنوان یک اصل مهم باید همواره مورد توجه اصحاب رسانه قرار گیرد.

امام جمعه بیجار در پایان از راه‌اندازی سرای روزنامه‌نگاران در این شهرستان به عنوان اقدامی ارزشمند در راستای ساماندهی و رفع مشکلات خبرنگاران بیجاری نام برد و گفت: امیدواریم راه‌اندازی این سرا بستر لازم را برای تقویت بیش از پیش توان و شکوفایی استعدادهای خبرنگاران این شهرستان فراهم سازد.

انتهای پیام/79015/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول