اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گرامیداشت هفته دولت‌

117 طرح عمرانی در قروه افتتاح می‌شود

فرماندار قروه از افتتاح 117 طرح عمرانی، تولیدی و صنعتی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

117 طرح عمرانی در قروه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمد رسول شیخی‌زاده عصر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دولت در قروه اظهار کرد: بهره‌برداری از 56 واحد مسکونی ولایت، 44 طرح کشاورزی و دامپروری، 4طرح آبرسانی روستایی،3‌ طرح بهداشتی و درمانی، 5 طرح آب و فاضلاب شهری، یک‌ طرح صنعتی و 4طرح فاضلاب روستایی و ساختمان دهیاری از جمله پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گفته فرماندار قروه، برای اجرای این طرح‌ها در مجموع 112 میلیارد و 238 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: طرح‌های یاد شده برای 56 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی و تثبیت شغل 56 نفر دیگر را نیز در برخواهد داشت.

شیخی‌زاده بهره‌برداری از این طرحها را زمینه‌ساز رونق و شکوفایی و توسعه بیش از پیش منطقه عنوان کرد.

فرماندار قروه در ادامه از هفته دولت به عنوان فرصت مناسبی برای اطلاع‌رسانی درباره خدماتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در دولت‌های مختلف نام برد و اظهار داشت: این امر از مهم‌ترین منویات مقام معظم رهبری است که همه باید خود را ملزم به انجام آن بدانند.

وی با اشاره به آغاز به کار دولت یازدهم با رویکردی جدید، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی، اصل مهم حفظ دستاوردهای انقلاب است و تغییر دولت‌ها هیچ خللی در این اصل وارد نکرده است.

شیخی‌زاده خدمت صادقانه و متعهدانه به مردم را رمز ماندگاری دولت خدمتگزار شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: امروز هر مسئولی که می‌خواهد خدمتگزار واقعی مردم باشد، به این شهدای عزیز تاسی می‌جوید.

وی صداقت، اخلاص و نیت پاک را از مهم‌ترین مولفه‌های خدمتگزاری به مردم برشمرد و گفت: همه مسئولان به نوعی از این مولفه‌ها برخوردارند و همین رمز موفقیت دولت‌مردان جمهوری اسلامی است.

فرماندار قروه با تاکید بر انتقال و آگاهی بخشی نسبت به خدمات واقعی دولت از سوی مسئولان گفت:انتقال این خدمات به مردم و به ویژه به نسل جوان که آگاهی کمتری از انقلاب صنعتی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی که پس از انقلاب اسلامی در کشورمان رخ داده است دارند امری ضروری و وظیفه همه رسالت مسئولان است.

شیخی‌زاده با تاکید بر رعایت عدالت در ارائه خدمات، این نکته را وظیفه اصلی همه مدیران عنوان کرد و افزود: اعمال قانون باید برای همه یکسان باشد و در این راستا از سیاست یک بام و دو هوا پرهیز شود.

وی افزود: اگر این مهم صورت نگیرد، شاید بتوان مردم را به نوعی توجیه کرد، اما عذاب وجدان کاری، همواره دامن‌گیر فرد خاطی خواهد بود.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: در بیان خدمات دولت کوتاهی و اجحافی صورت گیرد ، چرا که خدمات ارزشمند، و بزرگی در شهرستان انجام شده است که احداث بزرگراه قروه به همدان با 750 میلیارد ریال اعتبار از جمله آنهاست.

وی در پایان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای دولت، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تقدیر از 3 دستگاه برتر دولتی و کارمندان نمونه ادارات و ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی از جمله برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت در این شهرستان است.

انتهای پیام/79009/ش40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول