اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گلستان:

95 درصد از قتل‎ها در گلستان کشف شده است

فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: متهمان 95 درصد از قتل‌ها در استان گلستان کشف شده است.

95 درصد از قتل‎ها در گلستان کشف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدمحمود میرفیضی عصر امروز در جمع فرماندهان انتظامی استان گلستان اظهار داشت: 58 درصد پرونده‎های سرقت استان را سرقت خودرو، موتورسیکلت و قطعات خودرو تشکیل می‎دهد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 100 کشفیات سرقت خودرو را در سطح استان داشته‎ایم، ابراز داشت: در سرقت خودرو با همکاری و تلاش آگاهی استان حتی سرقت خودروهای دیگر استان‎ها را توانسته‎ایم کشف کنیم.

میرفیضی خاطرنشان کرد: همچنین 72 درصد در سرقت موتورسیکلت، 33 درصد سرقت‌های مسلحانه، و 34 درصد سرقت به عنف و 33 درصد کیف‌قاپی نسبت به مدت سال گذشته افزایش کشفیات را داشته‎ایم.

کاهش 24 درصدی تصادفات برون و درون شهری در گلستان

فرمانده نیروی انتظامی گلستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه راهنمایی و رانندگی استان نیز تصریح کرد: کاهش 37 درصدی کشته در حوزه راهنمایی و رانندگی و کاهش 20 درصدی تصادفات برون شهری را نیز در سطح استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه میانگین کشوری کاهش کشته‎ها درون و برون شهری 12 درصد بوده متذکر شد: استان گلستان در مجموع کاهش کشته‎های برون شهری و درون شهری 24 درصد کاهش داشته و از این لحاظ در ردیف استان‌های موفق کشور قرار دارد.

میرفیضی بیان داشت: در حوزه تصادفات دارای فوتی 23 درصد و در حوزه تصادفات خسارتی 24 درصد کاهش داشته‎ایم.

وی با تأکید بر اینکه 74 درصد سرقت‎های مهم در استان رخ داده افزود: 69 درصد این سرقت‎ها کشف شده و در جدال‎های مسلحانه با سلاح‌های گرم و سرد 36 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش وقوع داشته‌ایم.

اجرای طرح برخورد با اراذل و اوباش در گلستان

فرمانده نیروی انتظامی گلستان تصریح کرد: کشف 95 درصدی متهمان قتل‎ها و 77 درصد سرقت مغازه‎ها از دیگر اقدامات ارزنده پلیس گلستان در سال گذشته است.

وی با بیان اینکه در جرائم خشن نیز با 87 درصد کشف در وضعیت خوبی قرار گرفته‎ایم ابراز داشت: در بحث مواد مخدر نیز امسال افزایش 77 درصدی کشفیات را داشتیم و 74 درصد باندها نیز متلاشی شده‎اند.

میرفیضی متذکر شد: یکی از مشکلاتی که احساس می‎شود در سال‌جاری باید با قدرت بیشتر با آن برخورد شود، بحث جلوگیری از قدرت‌نمایی زورگیرها، اخاذی، نزاع‌های دسته‌جمعی با سلاح گرم و سرد است.

وی بیان داشت: در همین راستا طرح برخورد با اراذل و اوباش در سه بخش در سطح استان با همکاری خوب دستگاه‎های قضایی و دیگر دستگاه‎ها اجرایی شده است.

فرمانده انتظامی گلستان افزود: با اجرای این طرح 54 درصد از این اراذل و اوباش غیر فعال و 46 درصدی که فعال هستند 82 درصد در زندان و 18 درصد نیز تحت تعقیب می‎باشند که برخورد مقتضی با آنها انجام می‎شود.

انتهای پیام/83004/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول