اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن صنفی رسانه‌های مجازی مازندران:

53 درصد مردم مازندران کاربران اینترنت هستند

مسئول انجمن صنفی رسانه‌های مجازی مازندران: گفت: 53 درصد مردم مازندران کاربران اینترنت هستند.

53 درصد مردم مازندران کاربران اینترنت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس رمدانی بعدازظهر امروز در آیین پاسداشت روز خبرنگار اظهار داشت: روز خبرنگار به عنوان نماد نقدپذیری در جامعه محسوب می‌شود.

وی مشکلات صنفی خبرنگاران در همه دولت‌ها را به عنوان سرعت‌گیرهای ناهمگون دانست و ادامه داد: خبرنگاران جامعه اسلامی هیچگاه دچار قلم‌فروشی نشدند.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه هیچگاه مشکلات نتوانست خبرنگاران را از رسالت‌شان دور کند، تصریح کرد: هم‌گامی مسئول ارشد استان با رسانه‌ها سبب شد تا خلق حماسه سیاسی در مازندران با شکوه بهتری برگزار شود.

رمدانی در بخشی از سخنانش به فعالیت رسانه‌های مجازی در مازندران پرداخت و گفت: براساس ارزیابی‌های انجام شده مازندران در ایجاد زیر ساخت‌های اتصال به اینترنت با ضریب 83 درصدی بالاترین ضریب نفوذ اینترنت در کشور را دارد.

وی ادامه داد: 53 درصد مردم مازندران کاربران اینترنت هستند.

رمدانی با بیان اینکه استقبال مردم مازندران در بخش اینترنت سبب شد تا رسانه‌های مجازی در استان رشد کند، گفت: 62 سایت در مازندران به ثبت رسیده است که مازندران در این بخش مقام برتر کشوری را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به شبکه‌های اجتماعی عاملی شد تا رسانه‌های مجازی مورد اقبال عمومی قرار گیرد، بیان داشت: مازندران نخستین استانی است که در ساماندهی رسانه‌های مجازی دارای انجمن صنفی شد.

مسئول انجمن صنفی رسانه‌های مجازی مازندران اظهار داشت: با توجه به اینکه بسیاری از رسانه‌های مکتوب از رسانه‌های مجازی استناد می‌کنند زمینه کیفی‌بخشی پایگاه‌های خبری در مازندران فراهم شد.

انتهای پیام/86006/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول