اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مؤسسه پیام آزادگان همدان:

همایش استانی ایثار و مقاومت در همدان برگزار می‌شود

مدیر مؤسسه پیام آزادگان همدان اظهار داشت: در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسمی با عنوان سومین همایش استانی آزادگان همدان در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

همایش استانی ایثار و مقاومت در همدان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، محسن ساغرچی اظهار داشت: در سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی مراسم با شکوهی با عنوان سومین همایش استانی آزادگان همدان در موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این همایش برای سومین بار و همراه با تجلیل و برگزاری یادواره شهدای مظلوم اسارت و با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در باغ موزه دفاع مقدس همدان برگزار می‌شود.

مدیر مؤسسه پیام آزادگان همدان اعلام داشت: بازدید از موزه دفاع مقدس، برگزاری نماز جماعت، سخنرانی، اجرای آب‌نمای موزیکال، پخش کلیپ اسارت، اجرای سرود حماسی، تجلیل از خانواده های شهدای اسارت از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این مراسم است.

وی در ادامه افزود: به مناسبت بیست و سومین سالگرد ورود آزادگان به میهن اسلامی از 23 خانواده شهدای اسارت تقدیر می‌شود.

شایان ذکر است این مراسم برای سومین بار با عنوان «ایثار و مقاومت» و با حضور آزادگان سراسر استان همدان در روز شنبه 26 مرداد ماه ساعت 18 در محل باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/89002/ت/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول