اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند خبر داد

حمایت از پایان‏نامه‏های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت در دماوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند گفت: از پایان‏‏نامه‏های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت در این شهرستان حمایت می‏شود.

حمایت از پایان‏نامه‏های دانشجویی با موضوع ایثار و شهادت در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، امیر مرادی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان دماوند افزود: نیازی نیست دانشجوی صاحب پایان‏نامه از خانواده شهدا یا ایثارگران باشد، بلکه هر دانشجویی موضوع ایثار و شهادت را برای پایان‏نامه خود انتخاب کند، مورد حمایت مالی 100 درصدی ما قرار می‏گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه وظایف خود را در خصوص حمایت از جامعه هدف در بنیاد شهید و ایثارگران به خوبی انجام داده‏ایم، خاطرنشان کرد: در بحث ترویج فرهنگ شهادت، از دست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند به تنهایی کاری بر نمی‏آید و باید همه ادارات و ارگان‏ها در این حوزه همکاری داشته باشند.

مرادی به شرایط روحی برخی از مراجعین اداره متبوع خود اشاره کرد و گفت: مراجعین ما غالباً از لحاظ جسمی و روحی مشکل دارند و در اداره خود باید با انواع فرهنگ‏ها و اعتقادها مدارا کنیم تا مشکلشان را حل کنیم.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ادامه داد: حتی همکاران ما باید به دستورالعمل تمام ادارات آگاهی داشته باشند تا جامعه هدفمان را برای انجام اموری اداری و درمانی راهنمایی کنند.

مرادی مهاجرپذیر بودن شهرستان را دلیلی برای افزایش آمار غیررسمی جامعه هدف بنیاد شهید دانست و توضیح داد: آماری رسمی از جامعه هدف و مشمولان خود داریم که بر اساس آن چارت سازمانی‏مان تعریف می‏شود و بودجه در اختیارمان قرار می‏گیرد و در درجه‏بندی سازمانی با توجه به همین آمار، درجه سه اعلام شده‏ایم.

وی ادامه داد: این در حالی است که ایثارگران و جانبازان مهاجر زیادی داریم که مورد حمایت ما هستند؛ اما پرونده‏ای در اداره دماوند ندارند و همین امر ما را با کمبود بودجه و نیرو مواجه کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند خدمت‏رسانی به خانواده‏های شهدا، جانبازان و ایثارگران را افتخاری بزرگ دانست و گفت: با وجود تمام مشکلات در خدمت‏رسانی به این عزیزان هیچ‏گونه کوتاهی نمی‏کنیم.

انتهای پیام/2568/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول