اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد خبر داد

ایجاد دبیرخانه ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی از ایجاد دبیرخانه ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن خبر داد.

ایجاد دبیرخانه ایثار و شهادت در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، جلسه تودیع و معارفه نماینده تشکل سیاسی اسلامی واحد رودهن با حضور مجتبی اکبری، مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا ایرانبخش، رئیس واحد رودهن، محمود صفری، رئیس واحد دماوند، علی درویشی، رئیس مرکز بومهن و نماینده سابق تشکل سیاسی اسلامی، رسول هادی‏پور مسئول بسیج دانشجویی رودهن و نماینده فعلی تشکل سیاسی اسلامی دانشگاه‏های رودهن، پردیس، بومهن، معاونان واحد رودهن و دیگر مسئولان سازمان مرکزی برگزار شد.

مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم گفت: در این روزها، دو حماسه داشتیم؛ در روز 24 خرداد حماسه سیاسی که مقام عظمای ولایت مد نظرشان بود، با نفس قدسی ایشان حاصل شد و تیم ملی فوتبال غیرتمندانه ایستاد و به جام جهانی راه پیدا کرد؛ این‏ها روزهای خوبی است و جای خوشحالی دارد.

اکبری تأکید کرد: از 15 بهمن 91 تا 22 خرداد 92 بیش از 250 مراسم، همایش، مناظره، کرسی آزاداندیشی در خصوص انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی تصریح کرد: نمایندگان کاندیداها در شرایط مساوی و در زمان یکسان با استفاده از فضای دانشگاه توسط تشکل‏های اسلامی سیاسی دعوت شدند و اعضای هیئت نظارت کمال همکاری را در این طرح داشتند.

اکبری یادآور شد: دانشگاه اصل بی‏طرفی را ملاک کارش قرار داد و تشکل‏های دانشجویی محور کار در جهت خلق حماسه سیاسی قرار دارد؛ چراکه دانشجویان راحت‏تر مطالبات خودشان را مطرح می‏کردند و راحت‏تر مسائل را پیگیری می‏کردند و هیچ محافظه‏کاری در این قضیه نداشتند.

مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در خیلی از این مراسم، دانشجویان با نامزدهای ریاست جمهوری بحث و جدل می‏کردند؛ صحبت‏های بسیار خوبی در مجموعه این همایش‏ها و این مراسم انجام شد.

اکبری متذکر شد: از زمانی که مجموعه تشکل‏های دانشجویی را تشکیل دادیم، یک بحثی را به نام گفتمان انقلاب اسلامی، گفتمان ناب انقلاب اسلامی، گفتمان ناب مقام معظم رهبری دنبال کردیم؛ گفتمانی که در آن ایثار، فداکاری، خدمت به مردم، خوش اخلاقی، احترام متقابل و توجه به زیردست در آن حاکم هست.

اکبری بیان داشت: در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه دبیرخانه‏ای را در نظر گرفتیم؛ دبیرخانه دانشجویی ایثار و شهادت در واحد رودهن راه‏اندازی می‏شود.

مدیرکل تشکل‏های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان ابراز کرد: با توجه به توانایی‏هایی که در مجموعه واحدهای دماوند و رودهن وجود دارد و توانی که مسئول جدید تشکل دارد، احساس می‏کنم دبیرخانه دانشجویی ایثار و شهادت در واحد رودهن تاسیس کنیم.

انتهای پیام/2568/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول