اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدرس کردستانی در سنندج

کارگاه آموزش تمرینات والیبال برگزار شد

سومین دوره کارگاه آموزشی تمرینات والیبال ویژه مربیان کانون‌های استعدادیابی این رشته با حضور 50 مربی در شهر سنندج برگزار شد.

کارگاه آموزش تمرینات والیبال برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این کارگاه آموزشی امروز در خانه والیبال این شهرستان برگزار شد و طی آن محمدرضا احمدی مدرس کردستانی فدراسیون والیبال و دارای مدرک مربیگری سطح 3 جهانی به ارائه آخرین متدهای آموزش مربیان در این سطح پرداخت.

در این کارگاه آموزشی که 50 مربی زن و مرد از شهرستان های استان در آن حضور داشتند علاوه بر احمدی، بهروز شاه‌غیبی مربی بین‌المللی کشورمان نیز به ارائه آموزش پرداخت.

سومین کارگاه یکسان‌سازی تمرینات والیبال با هدف یکسان سازی آموزش و تمرین مربیان کانون‌های استعدادیابی والیبال سراسر استان کردستان برگزار شد و در پایان این دوره گواهی لازم از سوی کمیته آموزش و مربیان هیئت والیبال استان کردستان به شرکت کنندگان اعطا شد.

گفتنی است کمیته آموزش و مربیان هیئت والیبال کردستان به صورت ماهیانه اقدام به برگزاری این کارگاه‌های آموزشی در خصوص هر یک از سر فصل‌های آموزش والیبال کرده است.

انتهای پیام/79012/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول