اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی صمیمی صورت گرفت

تجلیل از خبرنگاران شهرستان لامرد

در آیینی صمیمی مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان خبری شهرستان لامرد برگزار شد.

تجلیل از خبرنگاران شهرستان لامرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، صبح امروز در مراسمی که با حضور مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان لامرد در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری این شهرستان برگزار شد از خبرنگاران نشریات و خبرگزاری‌های فعال و عکاسان خبری تجلیل شد.

در این آیین صمیمی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد اظهار داشت: تمام دستگاهای اجرایی باید از تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌فقه خبرنگاران تجلیل کنند.

محمد هنرپیشه افزود: شغل خبرنگاری حرفه‌ای بسیار سخت است چرا که وظیفه مهم خبرنگاران آگاهی بخشیدن صحیح و سریع به جامعه است.

وی با بیان اینکه بیان کاستی‌ها از دیگر وظایف مهم تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است گفت: سیاه‌نمایی خطری بزرگ برای ظرفیت‌های بالایی که امروز داریم است و دشمنان انقلاب اسلامی منتظر آن هستند.

این مسئول با اشاره به بیمه تکمیلی خبرنگاران بیان داشت: یکی از بزرگ‌ترین خدمات دولت نهم و دهم ارائه خدمات بیمه تکمیلی خبرنگاران از طریق صندوق اعتباری حمایت از هنرمندان، روزنامه‌نگاران و نویسندگان بود.

هنرپیشه گذراندن آموزش‌های تخصصی و عمومی برای خبرنگاران را یکی از راهکارهای افزایش مهارت خبرنگاران دانست و ادامه داد: خبرنگاران تلاش کنند معضلات اجتماعی مانند بدحجابی، اعتیاد و خودکشی را به صورت ویژه بررسی کنند تا این معضلات خطرناک فراگیر نشود.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی لامرد نیز بیان کرد: امروز دنیا به سمت تولید خبر می‌رود و باید خبرنگاران خود خبر را تولید کنند.

احمد هوشیار خاطرنشان کرد: برخی بداخلاقی‌ها و انجام تخریب‌ها در فضای رسانه‌ای کشور ما وجود دارد که باید مواظب بود تا این فضا مانند غرب نشود.

وی خطاب به خبرنگاران و عکاسان خبری حاضر در جلسه گفت: وظیفه خبرنگاران بیان واقعیات است و باید با هر گرایشی در راستای توسعه همه‌جانبه شهرستان لامرد حرکت کرد.

مدیر اداره آموزش و پرورش لامرد نیز ابراز داشت: هر نشریه و خبرگزاری‌ مخاطب ویژه خود را دارد که باید به خوبی به وظیفه خود عمل کنند.

ابراهیم صفری تصریح کرد: باید معرفی پیشینه تاریخی و گذشته لامرد توسط خبرنگاران و عکاسان خبری به مردم و به ویژه جوانان منتقل شود.

در ادامه این مراسم نماینده دفتر خبری خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس نیز با بیان اینکه ما در کنار مسئولان و نه در مقابل آنان هستیم، ابراز داشت: ما پای هدفمان که پیگیری مطالبات رهبری و مردم است خارج از هرگونه مصلحت‌اندیشی ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد چراکه مهم‌ترین رسالت خبرنگاری است.

محسن نیدانی در مورد راه‌اندازی دفتر خبری خبرگزاری فارس در جنوب استان فارس نیز خاطرنشان کرد: به‌زودی اخبار مراکز بخش‌های این شهرستان نیز به صورت مستمر و فعال بر روی خروجی این خبرگزاری قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم از خبرنگاران و عکاسان خبری نشریات، سایت‌های محلی و خبرگزاری فارس از سوی فرمانداری، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش و شهرداری لامرد تجلیل شد.

انتهای پیام/‌2448/ق40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول