اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام عنوان کرد

توزیع کیسه همیان مولا در سطح شهرستان چرام

رئیس کمیته امداد چرام گفت: تعداد 500 کیسه همیان مولا در سطح شهر و روستاهای تابعه توزیع و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر جمع‌آوری شد.

توزیع کیسه همیان مولا در سطح شهرستان چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار داشت: بیش از 60 میلیون ریال کمک‌های مردمی در طرح همیان مولا با مشارکت بسیج سپاه ناحیه این شهرستان برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری شد.

وی با بیان این‌که طرح همیان مولا از جمله طرح‌هایی است که با تاسی از سنت حسنه ائمه در جذب مشارکت‌های مردمی و در قالب سبدهای غذایی برای کمک به افراد نیازمند در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، عنوان کرد: این طرح امسال متفاوت از سال‌های قبل و در بخشی از این طرح که با مشارکت بسیج سپاه ناحیه چرام برگزار شد، مساعدت‌های نقدی و غیرنقدی چشمگیری صورت گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان چرام میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در این طرح را بالغ بر 60 میلیون ریال عنوان کرد و ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهی سپاه ناحیه و نیروهای بسیجی فعال در این زمینه گفت: بر اساس تفاهمنامه منعقده با سپاه ناحیه چرام از ظرفیت بسیجیان در این طرح استفاده شد و با مشارکت 10 نفر از بسیجیان به مدت دو روز و با امکانات خودروی سپاه ناحیه چرام تعداد 500 کیسه همیان مولا در سطح شهر و روستاهای تابعه توزیع و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر جمع‌آوری شد.

انتهای پیام/82002/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول