اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

مسابقات تنیس لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در شهرکرد برگزار می‌شود

رئیس هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات تنیس لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور از فردا در شهرکرد برگزار می‎شود.

مسابقات تنیس لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در شهرکرد برگزار می‌شود

حمید فتح‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات تنیس لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور از بیست و چهارم تا سی و یکم مردادماه جاری به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

وی از حضور 12 تیم از استان‌های مختلف در استان خبر داد و گفت: مسابقات با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های اصفهان، مازندران، شهرکرد، خوزستان، کرج، تبریز، قم، شهرکرد، فارس و تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری افزود: مرحله قرعه‌کشی مسابقات امشب برگزار می‎شود و از فردا مسابقات به صورت دوره‌ای و متمرکز آغاز می‎شود.

وی با بیان این‌که تیم تنیس استان در سال‌جاری توانست به تیم دسته یک صعود کند، گفت: برگزیدگان این دوره از مسابقات اجازه حضور در لیگ برتر کشور را خواهند یافت و استان ما با یک تیم چهار نفره در بخش آقایان در این مسابقات حضور دارد.

فتح‌الهی با اشاره به این‌که استان ما به خوبی شرایط میزبانی مسابقات را دارد، اظهار داشت: شرایط استان برای دریافت میزبانی مسابقات بسیار مساعد است به‌طوری‌که زمین‌های مسابقات از چهار زمین به 6 زمین افزایش یافته است.

وی ادامه داد: چهار زمین در پارک تهلیجان برای آقایان و دو زمین در بوستان بانوان برای ورزش تنیس در نظر گرفته شده است.

رئیس هیئت تنیس چهارمحال و بختیاری از حضور تیم رده سنی 14 تا 16 سال پسران در مسابقات قهرمانی کشور در مشهد خبر داد و گفت: با توجه به این‌که ورزش تنیس حرفه‌ای استان حدود یک سال است که فعال شده اما فعالیت هیئت تنیس قابل توجه است.

وی از میزبانی چندین مسابقه تنیس در شهرکرد خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان شهریورماه دو تا سه میزبانی دیگر از جمله میزبانی دوره مربیگری بانوان در برنامه‌های جاری لیگ هیئت تنیس را در استان برعهده بگیریم.

انتهای پیام/68006/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول