اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان خبر داد

واگذاری ناحیه صنعتی اورقین به متقاضیان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان با بیان اینکه تاکنون 6 میلیارد و 360 میلیون ریال برای ناحیه صنعتی اورقین هزینه شده، گفت: ناحیه صنعتی اورقین آماده واگذاری به متقاضیان است.

واگذاری ناحیه صنعتی اورقین به متقاضیان

کیوان گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ناحیه صنعتی اورقین اظهار کرد: این ناحیه صنعتی در محور اصلی کبودراهنگ ـ زنجان واقع شده و با توجه به دوبانده شدن این محور و نزدیکی آن به شهرستان کبودراهنگ می‌تواند بازتاب خوبی داشته باشد.

وی افزود: با تخصیص اعتبارات لازم تمام زیرساخت‌های مورد نیاز در ناحیه صنعتی اورقین کبوردراهنگ به مساحت 22 هکتار انجام شده و آماده واگذاری به متقاضیان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی مطلوب اورقین، این ناحیه از ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری و پذیرش صنعتگران برخوردار است.

به گفته وی ناحیه صنعتی اورقین در هفته دولت سال 90 کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد تا سه ماه آینده آماده بهره‌برداری است.

گردان با اشاره به اعتبارات این ناحیه صنعتی یادآور شد: تاکنون 6 میلیارد و 360 میلیون ریال برای ناحیه صنعتی اورقین هزینه شده است.با توجه به فراوانی نیروی کار جوان در منطقه امید است در آینده شاهد بهره‌برداری از واحدهای تولیدی و صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در ناحیه صنعتی اورقین باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در پایان با بیان اینکه ناحیه صنعتی اورقین آماده واگذاری است، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت این ناحیه می‌توان انتظار داشت سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در این ناحیه صنعتی صورت گیرد.

انتهای پیام/89006/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول