اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام خبر داد

مساعدت 600 میلیون ریالی خیر چرامی به بارگاه «امامزاده شهریار»

امام جمعه چرام از مساعدت 600 میلیون ریالی یک خیر چرامی جهت بازسازی و مرمت یکی از امامزادگان این شهرستان خبر داد.

مساعدت 600 میلیون ریالی خیر چرامی به بارگاه «امامزاده شهریار»

حجت‌الاسلام جعفر طزری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از مساعدت 600 میلیون ریالی یک خیر چرامی جهت بازسازی و مرمت یکی از بارگاه‌های امامزادگان این شهرستان خبر داد.

امام جمعه چرام اظهار کرد: یکی از خیرین شهرستان چرام مبلغ 60 میلیون تومان بابت بناگاه امامزاده شهریار کمک کرده چرا که این مکان مقدس فقط قبر مشخصی دارد و هیچگونه بارگاهی ندارد.

وی با بیان اینکه اداره اوقاف شهرستان چرام متولی این امر شده و در جهت ساخت بارگاه و مرمت این بناگاه تلاش کند، و با ابراز خرسندی از اینکه تاکنون پیشرفت خوبی صورت گرفته است، عنوان داشت: انتظاری که از مردم می‌رود این است که امامزادگان متعلق به همه مردم است و نباید این موضوع را دولتی کرده و انتظار داشته باشیم که دولت برای امامزادگان بارگاه و ... درست کند.

این مسئول با اشاره به این مطلب که یکی از جاهایی که مردم به آن پناه می‌برند و همچنین یکی از قطب‌های فرهنگی منطقه وجود بارگاه امامزادگان شریفی است که مردم در مناسبت‌های مختلف، هم در مراسم‌های مذهبی شاد و هم عزاداری حضور چشمگیری در آنجا دارند، گفت: انتظار داریم همان‌گونه که دولت بخشی از بودجه را به ساخت و تعمیر بارگاه متبرکه تخصیص می‌دهد، مردم هم زحمت بکشند خودشان در امر بازسازی، ترمیم، پیشرفت و توسعه آن کمک کنند.

حجت‌الاسلام طزری با اشاره به بارگاه امامزاده بی‌بی رشیده چرام که نسبت به سایر بارگاه ها شلوغ‌تر است، خاطرنشان کرد: جایگاه این بنای متبرکه در خور شان مردم نیست چرا که در مناسبت‌های مختلف با استقبال چشمگیری مواجهه است و علی‌رغم اینکه ما انتظار داریم دولت مقداری کمک کند از مردم هم انتظار داریم که فقط به نیازها و کمک‌های دولت بسنده نکنند، خودشان وارد میدان شده و با اختصاص مقداری از مال خود بتوانند جایگاه مناسب و ویژه‌ای به این امامزاده بدهند تا در مناسبت‌های مختلف شرمنده امامزاده نباشیم.

انتهای پیام/82002/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول