اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرگان خبر داد

کمک ریالی بانوی خیر گلستانی برای ساخت ضریح امامزاده محمدتقی (ع) گناره

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان گفت: یک بانوی خیر نیک‎اندیش با اهدای 350 میلیون ریال برای ساخت ضریح امامزاده محمدتقی (ع) گناره کمک کرد.

کمک ریالی بانوی خیر گلستانی برای ساخت ضریح امامزاده محمدتقی (ع) گناره

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام روح‎الله سلیمانی‎فرد صبح امروز در جمع خیران شهرستان گرگان اظهار داشت: کمک ریالی برای ساخت و نصب ضریح امامزاده محمدتقی (ع) گناره در ماه پرخیر و برکت رمضان توسط یک بانوی گلستانی انجام گرفت.

وی در خصوص آغاز به کار ساخت ضریح مذکور تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‎های صورت گرفته با استان اصفهان قرار است اتمام این ضریح به زودی انجام شود تا همزمان با عید سعید غدیرخم نسبت به نصب ضریح امامزاده محمدتقی (ع) در گناره اقدام کنیم.

شعله‎های معنوی دشمن را مایوس و ناامید می‎کند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گرگان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان تلاش می‎کنند با ارائه برنامه‎های ضدفرهنگی افکار پلیدشان را در جوامع اسلامی ترویج دهند و از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند، شعله‎های معنوی، حرکت‌های منسجم و هدف‌دار می‎تواند دشمن را مایوس و ناامید کند.

سلیمانی‎فرد با تاکید بر اینکه هزینه کردن در راستای ترویج و تبلیغ دین، مانا و ارزشمند است، متذکر شد: حرکت در مسیر مکتب اسلام موجب عزتمندی و اقتدار نظام دینی و الهی می‎شود.

وی با قدردانی از خیرین نیک‎اندیش در راستای کمک به بازسازی، مرمت و ساخت اماکن متبرکه اظهار داشت: هر کسی می‎تواند در حد وسع و تمکن مالی که دارد خود را در این اجر معنوی سهیم و اقدامی پسندیده در کارنامه اعمال خود ثبت کند.

انتهای پیام/83001/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول