اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجمع نمایندگان شمالی مجلس شورای اسلامی:

نخبگان مدیریتی استان‌های شمالی با وزرای کابینه یازدهم دیدار کردند

عضو مجمع نمایندگان شمالی مجلس شورای اسلامی از دیدار نمایندگان شمالی با برخی از اعضای کابینه دولت یازدهم خبر داد و گفت: نخبگان مدیریتی استان‌های شمالی با وزرای کابینه یازدهم دیدار کردند.

نخبگان مدیریتی استان‌های شمالی با وزرای کابینه یازدهم دیدار کردند

سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه از برگزاری دو جلسه مجمع نمایندگان شمالی مجلس شورای اسلامی با وزرای کابینه دولت یازدهم خبر داد و گفت: مجمع نمایندگان شمالی مجلس شورای اسلامی در جلسه اول با سه وزیر و در جلسه دوم که این هفته برگزار شد با 12 وزیر جلسه برگزار کردند.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جلسه با حضور نمایندگان شمالی و وزرا در مکان شرکت آب منطقه‌ای تهران برگزار شد، افزود: این جلسه با حضور وزرای وزراتخانه‌های کلیدی برگزار شد و خروجی خوبی هم داشت.

وی به موضوعات بیان شده در این جلسه اشاره و خاطر نشان کرد: موضوعات کلی کشور و مشکلات و توقعات استان‌های مازندران، گیلان و گلستان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

عضو مجمع نمایندگان شمالی مجلس شورای اسلامی به حضور برخی از نخبگان مدیریتی استان‌های شمالی دارای مسئولیت در دستگاه‌های دولتی کشور در جلسه مشترک نمایندگان استان‌های شمالی با وزرای کابینه یازدهم اشاره و یادآوری کرد: حضور نخبگان مدیریتی استان‌های شمالی در این جلسه با هدف آشنایی وزرا با آنان و استفاده از توانمندی مدیران استان‌های شمالی انجام شد.

حسینی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با موضوع صحبت ایشان به عنوان موافق یا مخالف وزرای پیشنهادی، گفت: در قرعه‌کشی برای تعیین نمایندگان موافق یا مخالف، قرعه به نام من تعیین نشد و نقطه نظرات خود را به نمایندگان منتخب انتقال دادم تا در سخنان آنان بیان شود.

وی بزرگنمایی و برجسته‌سازی تعداد اندکی از نمایندگان مجلس علیه وزرای پیشنهادی، گفت: تعداد اندکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدون دلیل و سندی اقدام به تخریب برخی از وزرای پیشنهادی کابینه دولت که افرادی متدین و جبهه رفته و باسابقه و ولایی هستند، می‌کنند و آنها را به گروه‌هایی مانند فتنه و غیره مرتبط می‌کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه برخی افراد دارای تفکری که مردم به آن رغبت نشان ندادند انتظار داشتند که رئیس جمهور از آنان در کابینه استفاده کند، افزود: رئیس جمهور به درستی از افرادی که در بطن مردم رای نداشتند در کابینه استفاده نکرده است.

وی برخی از اتهامات وارد شده به وزرا را بدون سند بیان کرد و دفاع وزرای پیشنهادی در جلسه بررسی صلاحیت‌ها را خوب توصیف و خاطر نشان کرد: غیر از بداخلاقی کوچک روز اول، فضای مجلس برای بررسی صلاحیت‌ها، مناسب و تعاملی بوده است.

حسینی به نظر غالب مجلس شورای اسلامی برای فرصت دهی به دولت یازدهم برای خدمت اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی به صورت تعاملی با کابینه پیشنهادی برخورد خواهد کرد و در مدت خدمت آنان اگر ضعفی رخ دهد از منظر نظارتی برخورد می‌کند.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرط اول دکتر روحانی برای انتخاب وزراء، ولایی بودن آنان بوده است، افزود: با تک تک وزراء صحبت کردم و پایبندی به ولایت از تاکیدات اساسی آنان بیان شده بود.

وی با بیان اینکه دفاع از اسلام و ایران و اصول انقلاب اسلامی و ولی‌فقیه باید در اولویت وزراء باشد، تصریح کرد: پایبندی به اصول انقلاب اسلامی از تاکیدات مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی است.

انتهای پیام/86015/ق40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول