اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر گرگان:

بانوان خبرنگار از پیشتازان عرصه خبر و اطلاع‎رسانی هستند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تأکید بر اینکه بانوان خبرنگار گلستان نقش کلیدی و محوری را در انعکاس اخبار و وقایع پیرامون دارند، گفت: بانوان خبرنگار در گلستان از پیشتازان عرصه خبر و اطلاع‎رسانی محسوب می‎شوند.

بانوان خبرنگار از پیشتازان عرصه خبر و اطلاع‎رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی امشب در سیصد و یکمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای اسلامی شهر گرگان که به مناسبت روز خبرنگار و تجلیل از تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‎رسانی برگزار شد، اظهار داشت: بزرگداشت این روز فرصتی برای ارائه خواسته‎های قشر خبرنگار است نه جایی برای گلایه که باید از این فرصت‎ها به درستی استفاده شود.

وی افزود: در ایام مبارکی که به میمنت روز خبرنگار دور هم جمع شدیم قرار نیست که با یکدیگر دعوا کنیم و این مراسم در راستای بزرگداشت و تجلیل از صاحبان اندیشه و قلم تدبیر شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: در سنوات گذشته سعی شد این نشست به صورت جلسه اداری نباشد و کمی متفاوت‎تر نسبت به برگزاری مراسم روز خبرنگار اقدام شود اما به دلیل برخی محدودیت‎ها به همین بسنده جلسه کردیم، با توجه به احترامی که به نامه استانداری گلستان به شهرداری‎ها و ادارات تابعه ارسال شد بنا شد تا مراسم روز خبرنگار به صورت متمرکز در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شود.

چراغعلی با بیان اینکه تجلیل از خبرنگاران تلاشگر حوزه شورا و شهرداری طبق سنت گذشته برگزار شده است، متذکر شد: ضمن احترام به نامه استانداری گلستان بر خود فرض دانستیم و معتقدیم که باید تمام سازمان‎ها و ادارات به صورت مجزا و گسترده مراسم روز خبرنگار را برگزار کنند.

وی، خبرنگاران را میزبانان اصلی صحن شورای اسلامی و اعضای این پارلمان شهری را در جایگاه میهمان دانست و ابراز داشت: میهمان بودن ما ایهام دارد چراکه آخرین روزهای دوره سوم شورا را پشت‎سر می‎گذاریم و گروه جدید از 12 شهریورماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه یک ماه پس از شروع کار دولت، تاریخ تحلیف دوره چهارم شورای جدید است، خاطرنشان کرد: از 12 شهریور ماه به طور رسمی آغاز فعالیت اعضای چهارمین دوره شورائیان کلید خواهد خورد.

چراغعلی، سوم شهریورماه را «روز تریبون آزاد» اعلام کرد و بیان داشت: در این روز قرار است «سینما کاپری» گرگان به بهره‎برداری برسد و در این مراسم جلسه‎ای برگزار خواهد شد تا هر کسی از طریق تریبون آزاد مطالب خود را بیان کند.

آئین سپاس از خبرنگاران و تلاشگران عرصه خبر و اطلاع‎رسانی امروز به همت شهرداری گرگان و شورای اسلامی این شهرستان در صحن شورا برگزار شد همچنین از خانواده مرحوم برادران یکی از پیشکسوتان عرصه خبر در گرگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول